sunnuntai 13. joulukuuta 2015

PIKKUJOULU ASU


Eilen vietettiin pikkujouluja tyttöporukalla. Jos kiinnostaa lukea tarkemmin elisestä ”pikkujoulupäivästä”, paina TÄSTÄ niin pääset lukemaan eilen tehdyn postauksen mun eilisestä päivästä.
Minä itse henkilökohtaisesti tykkään tehdä tälläisiä ja lukea muiden tälläisiä asupostauksia, joten päätin taas tehdä tälläisen postauksen eilisestä asusta. Rakastuin muutenkin eiliseen asuuni täysin. Ja ehkä sulla on tulossa pikkujoulut tai jokin muu tilaisuus, johon tarvitsee pukeutua niin tästä voit vaikka saada jotain ideoita oman asusi luomiseen. 

Tässä postauksessa ilmenee selvästi "first world problems" En vaan millään osannut päättää mitkä kuvat laittaisin tänne julkaistavaksi, joten niitä kuvia onkin tässä postauksessa nyt sitten ihan reilusti.







Pakko hieman hehkuttaa näitä kenkiä. Kyseiset kengät sain kummisedältäni, sillä hän halusi ostaa minulle jotain ja koska tämätyylisiä nillkureita olen tahtonut jo jonkun aikaa ja nyt sain sellaiset.
Siis nämä kengät ovat H&M:stä ja niillä on niin helppo ja hyvä kävellä, eilenkin pidin näitä kenkiä 7 tuntia jalssa, ilman että missään tuntui minkäänlaista kipua tai mitään muutakaan. En voi kuin suositella näitä kenkiä. Olen yllättynyt että H&M:stä ostetut kengät voikin olla niin hyvät jalassa, kuin nämä ovat.
 

Paita - BikBok

Hame - Only

Takki - Mango

Laukku - Longchamp

Kengät - H&M

Koru - Snö

Kello - Guess







Instagram; Milasutinen
Ask.fm: Milsuuw
Youtube: Milasutinen
Snapchat: Milsuuw

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti