lauantai 3. toukokuuta 2014

VAPPU 2014






Moikka! 
Taas on reilu viikko vierähtäny siitä, kun tein viimeeksi postausta. Pahoittelut siitä <3 Koulussa on ollu nyt niin paljon kiireitä että blogi on pitänyt jättää hetkeksi takaa-alalle. ja ensi viikkokin tulee olemaan hyvin kiireinen, joten sillonkaa postausta ei luultavammin tule. 

Mutta nyt tulee postausta mun vapusta! :) Elikkä minä, Suvi-Tuuli, Sanna, Nina, Riikka, Sara ja Kati ollaan 7lk. asti vietetty vappu aina samalla porukalla, joten tänäkin vuonna vietettiin tällä porukalla vappua. Oikeestaan mulla ei oo vapusta sen kummempaa sanottavaa, koska me ei sinänsä tehty mitään erikoista kuhan vaa hengailtiin porukassa, kuunneltiin musaa, tanssittiin, syötiin yms. sellasta perus vappumeininkiä :)  Yleensä me jäädän porukalla yöks, mutta tänä vappuna osa lähti kotiin yöks.. Ei mulla oikeestaan muuta ollu. Moikka! :D

AINII!: Oon pahoillani ku vapun kuvasaldo on niin vähäinen ja huonolaatunen mutku täs kameras ei ollu kouheesti julkasukelvollisii kuvii.. Sori siitä!

1 kommentti: