sunnuntai 25. toukokuuta 2014

LOVELY WEEKEND

Moikka ja mahtavaa sunnuntaita! 

Tää viikko on ollu tosi ihana! :)
Meillä ei siis tällä viikolla ollu koulua, koska yseillä oli projekti viikko eli tehtiin itse valittua koulu projektia, jotka näytetään ensviikolla :) 
Mutta nyt aattelin kertoa teille mun viikonlopusta! :) Lauantaina mun eräät pahaat kaverit tuli meille yöks, koska mun äitillä oli lauantaina synttärit, joten mun vanhemmat meni viettää niitä stadiin piknikille ja siitä hotelliin yöks. Tosiaan en lauantaista ei oo kauheesti kerrottavaa. Me käytiin luukissa uimassa ja ja sieltä sitte mentiin meille ja tehtiin nami kanasalaattia <3 Ja sitte vietettiin iltaa kuunneltiin musiikkia, syötiin  herkkuja ja sitte vähän ennen puoltayötä lähdettiin kävelemään ja päädyttiin hengailee ja kuuntelee musiikkia johonki puistoon:) sielä oltiin reilu tunti ja sitte mentiin takasin meille ja sitte chillattiin johonki 6 asti.

Aamulla ku herättiin, cillailtiin vaan patjoil kuunneltiin musaa, juteltiin ja oltiin kännyköil. Sitten mentiin tekee aamupalaa ja tehtiin aamupalaks amerikkalaisia pannukakkuja ja omenia. Sitte chillattiin vähän aikaa viel ja siivottiin patjat...sitte pari tuntii chillasin yskin. Vähän ennen seittemää mun kaverit tuli takasin ja me tehtiin smoothieta ja kuunneltiin musaa ja juteltiin.. sitte ku mun kaverit lähti menin suihkuun ja nyt katon suomen peliä. Tän pelin jälkeen meen sitte nukkumaan :)Kuinka moni teistä katto Suomi - Venäjä pelin?

äää.. Mä en voi enää uskoa että peruskoulua on jäljellä enää vajaa viikko 1 VIIKKO! siis se on vaa niin outoa!  














TAIVAS 06.00 aamuyöllä
TAIVAS 12.30 aamulla



4 kommenttia:

  1. kiva postaus, yks asia häiritsee: voisiks vähentää ihan oikeesti noiden hymiöiden ja sydämmien käyttöä? :D Ei niitä tarvii joka väliin tunkea, varsinkin ku tekstit on yleensä jo ilman niitä tosi postiivisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos palautteesta :) Mulle hymiöt ja sydämet tulee automaattisesti, mutta yritän parhaani :)

      Poista
  2. ihana postaus mila ja tee my weekend video joku kerta oot tosi nätti mila

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voin jossainvaiheessa tehä, mut en viel osaa sanoo millon! :) ja kiitos:3

      Poista