tiistai 13. toukokuuta 2014

ERITTÄIN HYVÄÄ TIISTAITA

Moikka ja erittäin hyvää tiistaita! :)

Fiksuimmat ehkä tajusi miks tänään on erittäin hyvä tiistai! :) 

TÄNÄÄN ON MUN SYNTTÄRIIT! <3




Tänään mun aamu alko sillä ku mun perhe herätti mut laulamalla ja siinä samalla mä sain lahjat :) Sitte sain vielä vähän aikaa jatkaa unia. heräsin sitte uudestaa ja kello oli sitte jo 08.40. Laittauduin, menin kouluun ja koulun jälkeen menin saralle ja sielä me juteltiin ja no nii.. vietettiin vaa aikaa ja silleen.







Noin 19.15 mä lähin kotiin ja kotona mua odotti pieni kakku ja lettuja mitä isi oli tehny! <3 Niitä sitte syötiin ja nyt katotaan yhessä telkkarii.. :)

Meinataan kyllä juhlia pian kunnolla näitä mun synttäreitä! :) mutta nyt ei oo vielä sopivaa ajankohtaa löytyny :) Mutta pian sitte!

5 kommenttia: