torstai 15. toukokuuta 2014

YSIEN HÄÄT JA BLOGI 2V

Moikka kaikille ja hyvää torstaita! :) 


Tänään on ollu tosi erikoinen päivä.. Tänään on mun blogin 2-vuotis synttärit ja meillä oli tänään koulussa ysienhäät. Monet varmaan ihmettelee "mitkä ihmeen ysienhäät?" mutta mä mä kerron teille. Eli tuolla koulussa on tapana, että ysiluokkalaiset järjestävät "häät" joissa menee "naimisiin" yksi tai kaksi paria, tänä vuonna meni kaksi, ja sitten niit' vietetään niinkuin oikeita häitä, eli ekana kirkko, morsiusparien kättely, onnittelumaljat, syömistä, ohjelmaa, tanssia yms. Häät alko 13.18 ja loppu joskus ennen 15 ja sen jälkeen menin kotiin chillailee, kunnes sitten 16aikaa olin mun yhen kaverin kanssa :) 
Kiitos kaikille teille ihanille lukijoille, jotka on jaksanu lukee mun blogii tän 2-vuoden ajan! :)













Eilen mun porukat oli päiväristeilyllä virossa ja ne osti mulle tuliaiseks Victoria's secretin Dream angels GLOW -tuoksun ja kolme Hubba Bubba rullaa.




4 kommenttia: