lauantai 10. toukokuuta 2014

ANSWERS

Hyvää huomenta! :)

Jes! :) Vihdoinkin sain aikaseks kuvata teille noi vastaukset! :) Tein ne kahessa osassa vaikka yks osa kestääki joku reilu 10 min, toivottavasti se ei haittaa! :) koska noin ne oli mulle helpointa! 

Noniin yritän tässä pikkuhiljaaa toteutella niitä toive postauksia, mut nyt koulussa on meneillään sellanen "loppukiri" jonka takia blogi on jääny vähän takaa-alalle Mutta kyllä mä kesälomalla palailen tänne takasin. 

Nyt voisin vähän kertoa eilisestä :) No koulupäivä oli ihan sellanen perus, koulu alko 08.05 ja mul oli 2h kässää, jonka jälkeen oli matikan koe ja musta tuntuu etten ois osannu mitään koska siinä oli paljon asioita mitä mä en ollu käyny läpi oikeestaan ollenkaa.. mut ei sille enää mitään voi! Sitte oli englantia, kerrattiin siinä vähän kokeeseen, sitte oli ruokailu jonka jälkeen äikkää kerrattiin sieläki kokeeseen... Viimesenä oli ruotsia ja se oli ihan rento tunti koska minä ja mun ryhmä oltiin tehty jo kaikki tarvittavat työt :) Sitten tulin kotiin kuvaamaan teille noita vastausvideoita. Ja sain loppuillaks sitte mun yhestä kaveristaki seuraa, joten loppuiltaki meni iha mukavasti :)



Pakko laittaa tähän alas vielä toi ask.fm, ku ei se sit tossa videolla kunnolla näkynykkään :)

Kyselkää ------>http://ask.fm/Milsuuw
             Seurailkaa------>http://instagram.com/milsuuw







7 kommenttia:

  1. Sun hiukset..♥Onpas kivat videot..Vaikka kaikkiin kysymyksiin sulla ei ollut oikein vastausta. :D

    VastaaPoista
  2. Mielenkiintosii videoita..tee muuta kun sanot öööööööö ja räpläät tota pehkoas. luoja.

    VastaaPoista