sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

PÄÄTTÄRIT

Moi ja hyvää sunnuntaita!

Eilen oli 9lk. PÄÄTTÄRIT...en voi uskoo tää on vaa liian outoo että enää ei tarvii palata takaisin tonne kouluun. Enkä mä oo vielä ees tajunnu et mä en enää nää jokapäivä mun rakkaita ystäviä, joiden kanssa olin AINA koulussa. 

Mutjoo.. Meillä alko siis lauantaina päättärit 10.15, mut koululla piti olla jo 09.55 mentiin siis 10.14 saliin ja sielä oli pari juttua ennen kun saatiin päättötodistukset ja ruusut lavalla, sitten mentiin luokkaan, missä opettaja sanoi muutaman sanan meille ja toivotti hyvät kesälomat. Kotona meille tuli vieraita mun kummitäti ja kummisetä syötiin kakkua, jonka minä ja äiti tehtiin perjantai iltana 22 aikaan :) Sen jälkeen vaihdoin lakanat, pakkasin tavarat ja lähdin skoballa Saralle. Sielä me vietettin aikaa hyvällä porukalla :) muisteltiin kans vähän seiska luokan aikoja, oli ihan mahtavaa :)  Sori ku kuvasaldo on niin vähäinen, mutta koska suurin osa kuvista oli julkaisukelvottomia, joten.......no kyllä te tajuutte!  :)








4 kommenttia:

  1. ihania kuvia mistä noi on otettu tee my day video jonkun sun kamun kanssa

    VastaaPoista
  2. Mitäs teet syksyllä?Teetkö milloin siitä videon?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkoitatko koulujuttuja?? Teen videoo sitten kun yhteishauntulokset on tullu eli 12.6. :)

      Poista