tiistai 3. kesäkuuta 2014

IKEA SELLO

Moikka & HYVÄÄ KESÄLOMAN ALKUA KAIKILLE! 

IHANAA VIDOINKIN KESÄLOMA ON TÄÄLLÄ! 
Maanantaina alko siis "virallisesti" kesäloma. Ja eilen menin käymään ikeassa, koska halusin ostaa pari juttua, jotka näkyy alhaalla kuvissa :) Eilen en muuta oikeesaan tehny ku olin yhen mun kaverin kanssa ja kävin ikeassa. Loppuillan kikkailin, snappailin ja wappailin kaikille ja katoin samalla telkkarii. 



  





Tänään kävin sitte sellossa mun kaverin kanssa ja tuli vahingossa ostettua pari juttua, vaikka mun ei pitäny mitään ostaa, mun piti vaan mennä mun kaverin seuraksi. Mutta minkäs sille voi ku on tällänen shoppaholic :D no onneks ei menny paljon rahaa, kun ei ollu kalliita ostoksia ja osa olikin ihan tarpeellisia! Loppuillasta ei oo sitten mitään suunnitelmii, joten jos haluutte pitää mulle seuraa nii KIKKAILKAA: Milsuuuu, SNAPPAILKAA: milsuuw ja KYSELKÄÄ ASK.FM: Milsuuw

H&M 4,95e
K.citymarket 2.09e
Anttila 2.50e
Anttila 6e


2 kommenttia:

  1. Näissä kuvissa olet parhaimmillasi.Olet todella kaunis..Varsinkin toiseksi ylemmässä kuvassa.IHANA!♥

    VastaaPoista