perjantai 6. kesäkuuta 2014

UUSI RAKKAUS


Moikka! <3

Toivottavasti kukaan ei hämmentyny tosta otsikosta "uusi rakkaus", koska kyse ei oo mistään sen suuremmasta kun uudesta laukusta. Oon ihan totaallisesti unohtanu näyttää tän laukun, joten nyt tein siitä sitten oman postauksen. Voisin kertoa nyt miten sain tän laukun. Eli päättäripäivänä eli 31.5. äiti herätti mut 08.15 ja sano "mä en malta enää odottaa, Onnea rakas Mila peruskoulun loppumisesta" ja anto sitten ton paperikassin, jossa tää mun laukku oli. Mä olin ihan innoissani ku en osannu yhtään odottaa mitään lahjaa :)
Mutta tosiaan mun porukat oli ajanu noin 100km vaan tän mun laukun takia <3 En ois todellakaan tarvinnu mitään lahjaa, vaikka peruskoulun loppuminen onki yks iso vaihe ihmisen elämää :) KIITOS ÄITI & ISI! <3

Mut nyt pakkailen loput tavarat sinne mökille ja kohta onki jo aika lähtee :) Nähdään sunnuntaina tai VIIMEISTÄÄN maanantaina! :)
Moikka ja pitäkää ihana viikonloppu :3









3 kommenttia: