keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

RUKA

Moi! :)

Tänään aijon tehdä teille postausksen Rukan matkasta. :)
Ensimmäisen "osan" voit lukea täältä -> Holiday Club Kuusamo

Hotellilta lähdettiin sitten syömään ja kauppaan, jonka jälkeen lähdettiin ajamaan mökille. Mökiltä oli hyvät näkymät kalliolle, jonka päällä oli joitan toisia mökkejä! :)

Mökillä sitte purettiin tavarat autosta, laitettiin ruoat jääkaappiin ja laitettiin sängyt valmiiksi. Sinä päivänä ei tehty oikeen muuta, ku kello oli jo sen verran ettei oltas ehditty tehdä mitään. No oikeestaan me ei tehty mitään muutakaan kauheen erikoista. Me vaan lasketeltiin, oltiin ulkona, Grillattiin makkaraa, pelattiin pelejä ja muuta kivaa yhdessä. Mökillä meitä oli siis yhteensä 10, meidän perhe, mun kummitäti ja kummisetä ja vielä äitin ja iskän kummilapsi ja sen perhe.
Mutta mikään loma ei mene täydellisesti... Lasketellessa kaaduin 2 kertaa. Ekalla kerralla kaaduin, koska mun äiti meni vahingossa suoraan mun eteen ja mä kaaduin, löin pääni ja tein pari "pyörähdystä" maassa. Toisella kerralla kaaduin, kun menin hyppyristä ja lensin suoraan pää edellä siihen rinteeseen, polvi taittu ja nilkka väänty.. :( ei ollu kovin mukavaa mutta siitäkin selvittiin. Mutta sitten mun äitin ja iskän kummitytön 3-4 vuotiaalle isosiskolle nimeltä X kävi vähän pahemmin. Hän kaatui toiseen lapseen ja jalka murtui sitten keskeltä säärtä ja kipsi siihen laitettiin ja nyt sitte X joutuu istumaan 4-6 vko pyörätuolissa.. :'( Tulee niin paha mieli kun ajattelee asiaa..mut onneks se jalka paranee! :)






Huh huh onneks tämä viikko on kohta ohi. Tää viikko on ollu tosi raskas.. tiistaina mulla oli ruotsin valtakunnallinen ja tänään oli yhteiskuntaopin koe ja englannin valtakunnallinen... perjantaina olis vielä ruotsin koe! Huomenna on onneksi rento päivä, koska meillä on koulussa pajapäivä niin ei oo yhtään normi tunteja. Muuten koulu kestäis 8-15 mut huomenna on lyhyempi 9-13 :) 



1 kommentti: