maanantai 14. huhtikuuta 2014

PIKAINENPÄIVITYS


Moikka! :) 

Nyt alkaa olla jo paljon parempi olo...
Tosiaan tulin viime viikon keskiviikko aamuna kipeeksi, mutta tein silti teille My Dayn (jonka voi kattoa edellisestä postauksesta). Siitä asti oon maannu kotona sängynpohjalla kuumeessa, alilämmössä, kuumeessa, alilämmössä ja tänään oon pakkaillu, koska huomenna ois ihana klo 05:00 herätys, koska 06:00 aikaan me lähetään ajamaan kohti Kuusamoa. Nyt ois mun aika mennä syömään vähän iltapalaa, pestä hampaat ja mennä ajoissa nukkumaan, jotta jaksaa huomenna aamulla herätä ja istua autossa monta uuvuttavaa tuntia, tosi suurinosa mun matkasta menee nukkuessa!:) Mutta ei tälläkertaa muuta :*
Toivottavasti te ootte välttyny tälläseltä kauheelta nuhalta!:)







7 kommenttia:

  1. Mihin olet siis matkalla?

    VastaaPoista
  2. En oo välttyny nuhalta mut se on menny onneks ohi, kiva postaus muuten❤️

    VastaaPoista
  3. OMG mist tollasii lasei saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! ??:0 mut käy kattoo mun blogi
    http://niinamiranda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai puhutko tosta vaaleanpunaisesta mukista? Niitä saa Ikeasta ja maksaa 2e :))

      Poista