sunnuntai 1. joulukuuta 2013

HATE STUDYING

Iltaa! 
Tänään aamu alko ihanasti heräsin joskus puol 12 sitte makoilin vaa sängyl ja olin kännykällä jonku aikaa ja sitte menin tekee vähän aamupalaa ja sitte söin omassa huoneessa aamupalaa ja katoin samalla telkkarii... sen jälkeen aloin ihan hulluna lukemaan kokeisiin, koska mul on huomenna matikan koe ja vaikka oon lukenu ja yrittäny tehä niit tehtävii, ni musta tuntuu siltä et mä en osaa mitään.... ja tiistaina mul on yhteiskuntaopin koe ja sitte keskiviikoks pitäs saada tehtyy ruotsin kirjoelma. 
Mut ei mulla tän enempiä, nyt meen nukkumaan, jotta jaksan herätä huomenna kouluun ja ola virkeenä matikan kokeessa! :)

Seuratkaa mua instagramissa Milsuuw
Kyselkää ask.fmissä milsuuw
Jutelkaa Kikis Milsuuuu

Aamupala

with love, Mila

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä kokeisiin! :-) & muuten sun blogi on todella mukava, pidän sun blogista todella paljon. PS. Koska voit tehdä videon?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitooos! :)) No mä en osaa sanoo,,mut toivottavasti lähiaikoina! :D

      Poista
  2. Voitko tehdä kysymys/vastaus videoo?Tsemppiä kokeisiin..:)Ihanan näköinen aamupala.<3

    VastaaPoista
  3. Sulla on samanlaiset matikan kirjat, kun mulla! Mistä aiheesta teill oli kokeet?

    VastaaPoista