sunnuntai 8. joulukuuta 2013

MINILOMA









Taas vaihteeks en pysty upottaa tätä videoo, joten paina TÄSTÄ !!

Eikä! tää "miniloma" meni ihan liian nopeasti ja suurin osa ajasta meni siihen etten tehny mitään! 
Torstaina mä katoin kaks leffaa, joiden nimiä mä en muista, sitte mä tein kääretortun ja olin koneella!
Perjantaina aamupäivä meni sängyllä makoillessa ja telkkaria katsellen, mutta sitte illalla Sara ja Pinja tuli meille ja me kuunneltiin musaa ja juteltiin yms. 
Lauantaina mä siivosin, katoin telkkarii ja lueskelin vähän kokeisiin...
Sunnuntai meni aikalailla samalla kaavalla aamupäivällä ei tapahtunu mitään, sitte iltapäivällä kuvasin turhan selitys videon ja olin vähä ulkona sitte minä ja mun porukat lähettiin Jumboon joskus 18.30 ja tultiin sieltä joskus 21 jälkeen. Sitte kävin suihkussa ja nyt kirjottelen tätä postausta ihan tälleen nopeesti ja seuraavaks ois tarkotuksena syyä jotain koska mul on ihan sairas nälkä!

Ei mulla tällä kertaa ollukkaa muuta!
Seuratkaa instassa milsuuw
Kyselkää ask:ssa Milsuuw
Jutelkaa Kik:ssä Milsuuuu

With love, Mila

10 kommenttia: