sunnuntai 22. joulukuuta 2013

RIEMUA, ILOA JA VALOA♥







Sain Ruusuja
 Moikka kaikki ja hyvää melkein joulua ;)

Tänään on ollu tosi tekemisen täyteinen päivä. Heräsin joskus 11, söin aamupalan ja siitä se sitten alko! Leivoin suklaakakun, tein piparkakkutaikinan ja sitte me siivottiin koko talo, jossa meni joku 2h eli ei kauaa :) 14 aikaa meille tuli vieraita mun eno, kummitäti ja mun 3 serkkua; 6v-vuotias ja 2 3-vuotiasta :) Mä rakastan mun serkkuja ne on niin ihanan ilosia, pirteitä, söpöjä ja ne tuo niin paljon valoa ihanilla hymyillä ja nauru on niin sulonen ihana lapsen nauru♥♥ Vähä ennen 19 ne sitte lähti ja mä menin siitä sitte melkein heti suihkuun ja tulin tekemään postausta. Loppuilta menee varmaan koneella tai telkkarin ääressä!

puspus♥ Mila 

1 kommentti:

  1. Ihana päivä oli sulla!<3Pienet lapset on vaan niin suloisia..:)Mullakin on 6 alle 11-vuotiasta serkkua.Nuorin on vuoden vanha.Joten voin niin hyvin kuvitella ton.

    VastaaPoista