lauantai 14. joulukuuta 2013

KESKIVIIKKO 11.12.13












Hyvää perjantai iltaa kaikille!

Ihanaa koulustressi on vihdoin ohi! Tänään oli viimeinen koe ennen joululomaa ja mä oon onnellinen et se on nyt ohi, sillä tää viikko on ollu ihan kauhee... Keskiviikkona oli biologian koe ja sitte tänään meillä oli lucia esitys, jossa mäki olin mukana, sitte saatiin toiset hpv rokotukset ja vikana maantiedon koe, ja kaiken näitten lisäks oli peljantai 13. päivä. Onneks ei tapahtunu mitään pahaa! :)

Me saatiin keskiviikkona Elisa Viihde, just sillon ku oisin alottanu tekee postausta, ku mulla oli kuviaki siltä päivältä, ni sitte mulle tullaan sanomaan et netti on nyt pois päältä eli siis nyt ei tietokoneella voi mennä nettiin! aiettä ku ärsytti, koska olin kuviaki ottanu ja kaikkee. joten siitä syystä kuvat tulee tänään!

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ei! :) meillä alkaa loma vasta viikon päästä! :)

      Poista
  2. mistä sun takki ja kengät on? :) siis toi musta toppatakki ja ugit :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Takki on Cubuksesta! Mä en muista mistä noi UGG:it on! :)

      Poista
  3. Ihana postaus.:)Voiko toteuittaa video ideoita?Toi toppatakki sopii hyvin sulle!<3

    VastaaPoista