torstai 3. lokakuuta 2013

ENNEN - JÄLKEEN♥

Mä en oo blogissa maininnu mitään siitä, että mun huoneessa on tehty tässä 2vk aikana vähän remonttia.
Mulla ei oo oikee mitään muut mitä voisin tässä kertoa. Alas oon laittanu ennen ja jälkeen kuvia... Oon pahoillani siitä että ennen kuvissa remontti on jo alotettu, joten huone on jo tosi sotkunen.
Jos tulee jotain kysyttävää ni laittakaa kommenttiboksii kysymyksiä ni vastailen sitte niihin! 


ENNEN!













JÄLKEEN!♥ 













Tällästä boordia mulla oli seinässä ku olin joku 4- vuotias ♥


Loppuilta meneeki Franken Stein - kirjaa lukiessa (Y)

  


With love, Mila


16 kommenttia:

  1. Eiks tollanen vaaterekki oo aika epäkäytännöllinen? Mietin vaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulle se on just hyvä... joten ei oo epäkäytännöllinen! :)

      Poista
  2. Oi vähän tuli kivan näköinen huone! :)

    VastaaPoista
  3. Ja taas duckface. Rajotas nyt vähän...

    VastaaPoista
  4. Kiva huone :> Tee viikonloppuna videoooo :)

    VastaaPoista
  5. Uii vähä hieno huone rakas mila <3 ;3 ikävä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kulta! <33 Nii, pitäs nähä täs lähiaikoina! ;33

      Poista
  6. Ihana huone,meillä on kans tollanen peili paitsi valkoinen.:)Muuten Mun mielestä My day on niin hyviä ja sopivan pituisia.:)

    VastaaPoista