maanantai 30. syyskuuta 2013

PÄLÄTYSTÄ

Pitkästä aikaa tällästä ihan tavallista kuva // teksti postausta ilman videoo. Nyt lähiaikoina on ollu tosi tosi paljon tekemistä, nii siksi tää postaaminen on nyt jääny vähän vähäämmälle. Kameraakaan en oo oikeestaan kantanu mukana, siks suurin osa kuvista on kännykällä otettu... pahoitteluni siitä!!

Mä oon nyt alottanu...(taino alottanujaalottanu) lenkkeilyn. Eli oon siis käyny lenkillä muutamia kertoja ja ne lenkit on kestäny 45min - 1h10min, ja se on iha virkistävää käydä ulkona vähä lenkkeilemässä! Kannattaa kokeilla. Mut emmä tiiä kauanko tää into kestää, ku en oikee tiiä onko tää lenkkeily loppuenlopuks mun juttu. 

Mulla on tän tet jakson aikana aika paljon tekemistä töitten jälkeen... esim: tehä kässäntyötä, lukee äikän kirjaa, kirjottaa enkunkirjotelmaa, ja vielä muutama muu juttu!














Sitte eile mä sain tollaset kengät mun kummitädiltä, Ja noin on nii IHANAT!! Tekis mieli vaa kokoajan kävellä noilla <33333333333333


Ei muuta tälläkertaa! puspus <3 Mila

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti