keskiviikko 11. syyskuuta 2013

:3

Moikka! :)

Hmm... Mitäs sitä oikeen kirjottais, ku ei oo tapahtunu mitään mistä vois kirjottaa! :/
Mä aattelin et nyt voisin vähä avautua teille...

Mua v**uttaa, ärsyttää, väsyttää, mä en niinku tajuu kui tää koko syyskuu tähän mennessä on menny päin v****a, oikeesti. oikeestaan mitään hyvää ei oo tapahtunu, muutaku sellasii pieni yksittäisii juttuja. Mun tekis mieli vaa itkee ja vajota sängynpohjalle! Mun elämässä ei oo mitään hyvää... tai ainakin musta tuntuu siltä :( Mä en tiiä miten saisin "elämän hymyilee" Ei huvita, ei huvita ni ei huvita!!

Päivän asu
Kaulaloru- Guess
Toppi- H&M
Neule- HM&
Farkut- Gina tricot
Kengät- Converse
Käsikoru- Guess

6 kommenttia:

  1. Ei millään pahalla, mut noi sun kulmat on ihan hirveet. Et osaa piirtää niitä ja aivan liian tumma väri sulle. Muuten oot kyllä tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  2. mullakin on ihan sama tunne ! toi ärsytys jne. siis.. :(

    VastaaPoista
  3. Voi sua! Voimia ja koitahan pärjäillä! Kaikilla meillä on joskus tommone tunne ja se on tosi inhottavaa :/

    VastaaPoista
  4. Miks sua ärsyttää?:( oot kaunis!

    VastaaPoista
  5. Heeii oot kaunis ja näin mutta toi kulmaväri ja noiden kulmien muoto on oikeesti jotai iha kamalaa ): älä tee noin tummia eikä tollasii "sateenkaaren" muotosia :D sulla on kiva blogi ! :)

    VastaaPoista