sunnuntai 22. syyskuuta 2013

PÄIVITETTY ARKIMEIKKI

Lauantaina mä tein teille päivitetyn arkimeikki-videon! 





Sitte vielä vähän seuraavista viikoista! Mulla alkaa siis TET- jakso, joka kestää sen 2vk. Minä ja Sara ollaan samassa tet paikassa, me ollaan sellasessa tukussa töissä! Siellä me siis ollaan töissä 2vk... Mä oon tosi innoissani siit TET:istä, se tuo vähä vaihteluu siihen perus arkeen!!  Toivottavasti tulee olee kivaa! ;)

P.s. Teen tässä lähiaikoina paremman postauksen!

Ja sitte vielä se, Että jos haluutte kattoo videoita mobiililaitteilla nii neuvokaa miten voin laittaa asetukset niin!!!!! Oon yrittäny ettii mut en vaa löydä!! :((


5 kommenttia:

  1. Se et ei näy mobiililaitteella johtuu ainaki siit jos siin on musiikki ni jotkut musiikit tekee sen et ei voi kattoo mobiililaitteilla....

    VastaaPoista
  2. Ihana toi meikki <33 Ooot tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  3. voi vittu ku ruma duckface

    VastaaPoista
  4. Saanko kysyy että miks teet noi sun kulmat noin tummiksi ja ton mallisiksi? En tarkoita tätä todellakaan pahalla, mutta mielestäni (ja ilmeisesti myös joidenkin muidenkin mielestä) sulle sopis paljon paremmin luonnollisemmat ja vaaleammat kulmakarvat sun kasvoihin!:) oot kuitenkin todella nätti tyttö ni en menis "pilaamaan" kasvoja noin tummilla kulmilla :). Vaikka itsehän sä päätät minkälaiset teet mutta näin jonkun toisen muun näkökulmasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon samaa mieltä! mila on niin kaunis, niin sille riittäis mun mielestä vähempikin kulmien laitto! (:

      Poista