torstai 5. syyskuuta 2013

HELLO SEPTEMBER


Syysku ei oo alkanu kauheen hyvin ainakaan mulla! :(  koska syyskuun ekana päivänä mulle tuli kuume ja olin sitte 38 asteen kuumeessa tiistaihin asti. Kivasti sitte koko keskiviikon mun ääni oli niin pahasti, et ääntä ei tyylii ees tullu ja tänäänki ääni ollu vähä samanlainen. 

Vielä sen verran huomisesta: Kuvaan MyDay:n koska sitä on jotkut toivonu ja mulla on huomenna paljon tekemistä, koska meen stadiin ja sen sellasta :))

puspus Mila

P.s. Sain tänään kovalevyn jota oon oottanu jo tosi pitkään :))


5 kommenttia:

  1. Jee MyDay!!!
    Oonkin jo oottanut:) Kuvaaks sä myös sillon kun oot siel kaupungilla?
    Onneks et ollu sen kauempaa kipeenä:)

    VastaaPoista
  2. tee uus banneri ja ulkoasu, mä oon kyllästyny jo :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo samaa mieltä!!
      Joku kivan syksyinen ulkoasu ja banneri olis kiva, koska nyt hän on Syyskuu!
      Vaihtelu virkistää:)

      Poista
    2. no oon tehny varmaa 7 erillaista bannerii... mutku ne on kuulemma vääränlaisia tiedostoja!! haluisin kyl kovasti vaihtaa bannerin

      Poista
  3. Voisitko laittaa ton mydayn myös mobiililaitteille, siis silleen et se näkyis?😃

    VastaaPoista