sunnuntai 20. lokakuuta 2013

EI VOI OLLA TOTTA

Moikka! 

Mun oli tarkotus tehä teille perjantaina My Day, mutta sitte en tehny mitään kuvaamisen arvosta ni päätin tehä viikonlopusta My Weekend:in. Mutta sitten tämä rakas tietokoneeni päätti lagia juuri sillon kun olin jo lataamassa videota youtubeen ja video poistu koneelta syystä tai toisesta! Joten nyt te ette saakkaan mitöön videoo! Mua suoraan sanottuna V***UTTAA niin paljon ettei mitään rajaa!! 
Joten nyt tämän postauksen alle saatte toivoa jotain videoo/postausta jonka teen tällä viikolla, (mieluusti joku muun kuin My Day, yms.)

Syyslomalla en tehny oikein mitään erikoista Perjantaina jouduin heräämään 9, koska olin lupautunut lähtemään mukaan hoitamaan asioita, sielä meni noin 4h. Kotona tein ruuaksi kanasalaattia, josta kuva alempana. Sitte äidin työkaveri lapsensa Jaden kanssa tuli meille yöks ja mä sitte leikin Jaden kanssa.



Lauantaina tein ruokaa ja leikin Jaden kanssa kunnes he lähtivät, sitte 17 jälkeen olin Saran kaa ja me katottiin ihan läpällä Barbie ja kerjäläistyttö xD ja sitte 12 jälkeen vein Saran kotiin. 

Sunnuntaina eli tänään tein pihatöitä ja olin Saran kanssa, siinä se päivä menikin! Suurin osa illasta meni se videon tekemiseen, joka loppuenlopuksi meni pilalle!! ETTE ARVAAKKAAN KUINKA PALJON ÄRSYTTÄÄ!! no ei sille enää mitään voi. 

ANTEEKSANTEEKSANTEEKSANTEEKSANTEEKSANTEEKSANTEEKSANTEEKSANTEEKSANTEEKSANTEEKSANTEEKSANTEEKSANTEEKSANTEEKSANTEEKS... Tää oli niin tylsä postaus ettei mitään rajaa!!  Mutta toivokaa sitä videoo/postausta! :))

Moikka!

4 kommenttia:

  1. Aamurutiinivideo, MyDay, studying:)

    VastaaPoista
  2. Kysymys vastaus video..Olis toosii kiva.:DJust aamu- ja iltarutiinit,kokkaus/leipomis video.:)

    VastaaPoista
  3. aamurutiini tai joku haaste video? :-) tai myday sori ku ehotan mutku sun mydayt on parhaita :D oot muutes toosi kaunis :)

    VastaaPoista