tiistai 8. lokakuuta 2013

APUAAA!

Mä en jaksa, mua ei huvita, vituttaa, väsyttää, äääää AUTTAKAA MUA!!

Nyt on paljon koulujuttuja mitä pitäs tehä! Esim huomenna on yh-koe, torstaina pitäs olla se äikän kirja luettuna, perjantaina on enkun-koe ja tiistaina on ruotsin-koe ja sit ennen syyslomaa pitäs olla valmiina se enkunkirjotelma! Must tuntuu et mä en vaa jaksa tätä kouluu, vaik pitäs panostaa mut mua EI vaa HUVITA! AUTTAKAA!! Asioita vaa pyörii mun päässä enkä pysty keskittyy mihinkää! 

Mä oon kans yrittäny ladata uutta banneria mut siihen tulee vaa sellanen ilmotus: "virheellinen URL-osoite" ????????????? waaat!? Mitä mun pitää tehä? Fiksummat auttakaa!

Varautukaa siihen, että blogiin saattaa tulla nyt vähän hiljaisempaa! Mä yritän kyllä tehä postauksia niin pian kui vaa suinki mahollista!


Oon totaallisesti unohtanu laittaa tänne blogiin sen My Day:n, jonka kuvasin sillo 4.10.13, joka oli siis viime perjantai!


Heipppaa!

4 kommenttia: