tiistai 10. tammikuuta 2017

8.1.2017 MY DAY

Pitkästä aikaa päätin tehdä teille tälläisen My Day -postauksen mun sunnuntaista, jotta pääsette kurkkaamaan mitä mun viime sunnuntain päivä oikein sisälsi.
Yleensä mun sunnuntait on tosi rentoja, enkä silloin oikein tee mitään sen kovin erikoista. Mutta nyt koska sunnuntaina olin sopinyt näkeväni Juulia, niin tästä sunnuntaista ei ollut tulossa siis pelkkä "Netflix päivä".


Mun sunnuntai aamu alkoi sillä, kun Capo herätti mut hyppäämällä mun päälle. Ja oli siinä sitten pakko nousta ylös kun toisella oli niin kova nälkä. Ja sitten kun Capo oli saanut syötyä, niin oli sitten aika lähteä aamulenkille. 



Capon aamulenkin jälkeen sitten oli aika tehdä jotain syötävää itselleni, mutta koska kello oli vasta sen verran vähän niin päätin syödä vain vähän jugurttia, hedelmiä ja tuoremehua, kun yleensä niin aikaisin mulle ei oikein maistu ruoka. Ja niinkuin muutamana muunakin aamuna, katsoin siinä samalla Netflixiä


Aamupalan jälkeen päätin sitten tehdäkasvonaamion. Ja sitten pestä kasvot ja hampaat.
Ja sitten kun kasvot ja hampaat oli pesty katsoin vielä vähän netflixiä. 


Sitten kun olin "luovuttanut" Netlixin katsomisen suhteen. Petasin sängyn ja aloin meikkaamaan. Vaikka kokopäovä menisikin kotona, niin mulla on silloin tällöin tapana laittautua edes vähän. Siitä tulee jotenkin parempi ja freshimpi olo. Ja sitäpaitsi tykkään meikata, joten miksi en meikkaisi vaikka en menisi mihinkään. 
Meikkaamisen jälkeen olikin sitten aika käyttää Capo päivälenkillä.


Sitten kello olikin niin paljon, että oli aika tehdä jotain ruokaa. Ja noh.. koska on sunnuntai niin päätin sitten tehdä super helppoa syötävää, koska sunnuntaisin ei vaan jaksa tai huvita. 


Pian sen jälkeen sitten kun olin syönyt, niin Juuli tuli meille. Oikeastaan heti kun Juuli tuli niin pestiin Capo. Ja koska Capo ei yhtään tukkää kylvyistä niin apu on kyllä tarpeen. Aina kun olen pessyt Capon yksin niin tuntuu siltä, että kylpyhuone on lattiasta kattoon täynnä vettä. Tälläkertaa oli niin paljon helpompaa, kun joku oli siinä apuna. 


Capon kylvyn jälkeen olikin sitten aika anta Capolle ruoka ja se olikin samalla sitten hyvä palkkio siitä, kuinka reippaasti tämä kylpeminen meni.
Sen jälkeen sitten minä ja Juuli tehtiin salaatit ja istuttiin pöydän ääreen syömään niitä ja juttelemaan. Siinä vierähtikin yllättävän kauan kello oli jo sen verran paljo ja ulkona oli jo sen verran pimeää, niin laitoin muutamat kynttilät palamaan. Ja melkein heti sen jälkeen Juuli olikin sitten lähdössä kotiin, niin otin sitten Capon mukaan ja samalla kun saatoin Juulin niin käytiin iltalenkillä.


Kotona päätin sitten vielä siivota mm. Capon lelusotkuja. Ja muutenkin on aina kiva mennä nukkumaan ja herätä aamulla jos on siistiä, niin ei tarvitse sitten aamulla ensimmäisenä ruveta siivoomaan. 



Sen jälkeen kun olin käyttänyt Capon iltalenkillä, siivonnut, niin päätin palkita itseni pizzalla ja leffalla.
Tällänen oli mun viime sunnuntai. Tälläsillä meiningeillä mun sununtait usein kuluu. Ja tykkäänkin siitä, kun sunnuntait on sellasia rentoja päiviä.

Nää postaukset on kyllä sellasia mitä tykkään tehä ja vaikka lukea jälkikäteenki. En tosiaan tiedä miksen olen tehnyt näitä enempää. Joten ehkä nyt tulevaisuudessa näitä tulee hieman useammin, niin tekin sitten pääsette näkemään mitä kaikkea mun päivät arkisin ja viikonloppuisin oikein sisältää.

Instagram: Milasutinen
Ask.fm: Milsuuw
Youtube: Milasutinen
Snapchat: Milsuuw

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti