maanantai 3. lokakuuta 2016

LOKAKUUN ENSIMMÄINEN

Onneksi syysloman alkuun on enää reilu viikko. Jotenkin tän jakson aikana oon ollu niin stressaantunu, vänyt, jotenki en vaa malta odottaa syysloman alkua. Tekisin nyt melkein mitä vaan, et pääsisin jonnekkin matkalle, hetkeks pois suomesta tai edes vaan kauemmas kotoa. Sellanen pieni irtiotto ois nyt tarpeen. Oon nukkunu ja syöny iha super huonosti.

Viime perjantaina mentiin tyttöjen kanssa Leppävaaraan ottamaan muutamat asukuvat, jonka jälkeen päätettiin extempore lähteä Stadiin syömään ja kattomaan leffaa. Päätettiin mennä katsomaan Bodom, en oikein tiennyt mitä leffalta pitäisi odotaa, kun toiset olivat sanoneet iha paskaksi ja toiset super hyväks. Omasta mielestä se oli ihan ok, parempikin olisi voinut olla.
Leffan jälkeen minä ja Juuli mentiinkin sitten meille siksi aikaa, että mun piti lähteä kuskiksi hakemaan porukkaa baarista kotiin. Siinäpä se perjantai menikin. 




Nahkatakki - Only

Mekko - HouseOfBrandon (Vero Moda)

Laukku - Michael Kors

Kengät - Converse

Koru - Guess

Choker - Stradivarius



Oon tässä lähiaikoina tykästyny ihan superisti chokereihin. Aikaisemmin en jotenkin yhtään fiilannu, mutta nykyään lähes joka asun kanssa on ollut jonkinlainen choker. 





Instagram: Milasutinen
Ask.fm: Milsuuw
Youtube: Milasutinen
Snapchat: Milsuuw

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti