sunnuntai 30. lokakuuta 2016

KUULUMISIA SYYSKUULTA

Ensimmäinen viikko syysloman jälkeen alkaa nyt pikkuhiljaa olla ohi. Ja koska syysloma kesti mulla noin 3 viikkoa, niin tämä jakson eka viikko on tuntunu jotenki tosi raskaalta. Ja nyt on taas sunnuntai ja huomenna alkaa taas uusi viikko. Ehkä se sitten ei tunnu niin raskaalta. 
Viikonloppu tuli ja meni tosi nopeesti. Perjantaina oli Paulan ja Veran synttärit. Lauantaina oli vähän sellainen chillaus päivä, koko aamupäivän siivosin ja olin Capon kaa ja siinä 15 aikaa menin Paulalle ja Veralle hakemaan muutamat tavarat ja lähes koko loppuilta meni sitte siellä. Ja tänään mun isovanhemmat tuli pitkästä aikaa käymään meillä. Koko viikonlopuksi kyllä oli tekemistä.

Tähän loppuun nyt voisin laittaa muutamia puhelinkuvia tästä päivästä, hypätä sitte kuvissa tämän kuun alkuun ja kertoa vähän enemmän mitä kaikkea tässä kuussa on oikein tapahtunu.

1. Selfie
2. Käytiin kaupassa ja mummon kanssa ikeassa. Ikeasta ei löytyny muuta kuin pakolliset ikean kynttilät.
3. Kahvittelua.
4. Loppuilta meneekin sitten Capon ja Netflixin parissa. 

1. & 2. Alku syksy on ollu tosi ihana, puiden lehdet on muuttunu ihan super kivan värisiksi, eikä vettäkään oo satanu lähes ollenkaan.
3. Mun kaverin super herttanen ja sulonen koira, Hertta.
4. Yritin epätoivosesti ottaa tälläsiä kuvia, mutta tulos oli tämä. 

En yleensä käy kahvilla niin paljoa, mutta tässä kuussa on kyllä tullu käytyä kahvilla paljon. Niinkuin 1, 2 & 4 kuvista näkyy.
3. Ja tottakai mukaan mahtuu myös yks snäppiselfie. 

1 & 3. Snäpin koirafiltteri on näköjään ollu kovassa käytössä.
2. Herranjumala miten suloinen joku voi olla.
4. Tässä jaksossa mulla alkoi Taide ja kulttuurin kurssi ja tää on mun eka työ, vähän keskeneräinen työ. 

1. Ja taas kahvilla.
2. Käytiin Juulin kaa extempore iLoveme -messuilla.
3. Tästä brunssista löytyy postauskin täältä blogista.
4. Torstai illan look

1, 2 & 3. Nää onki lähes ainoot kuvat Paulan ja Veran synttäreiltä.
4. Lauantai OOTD. Oon niin rakastunu tohon kuvassa näkyvään Louis Vuittonin pikkulaukkuun.

Instagram: Milasutinen
Ask.fm: Milsuuw
Youtube: Milasutinen
Snapchat: Milsuuw

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti