sunnuntai 2. helmikuuta 2014

SO EXCITED..


Moikka! :)

Taas viikko on kulunut edellisestä postauksesta, mut tällä viikolla on ollu niin paljon koulujuttuja etten oo ees ehtiny mettimään mitään postauksia! PAHOITTELUT SIITÄ! 

Mä oon ollu tänään niin innoisani! Tänään on mun iskän synttärit<3 ja mä halusin yllättää iskän leipomalla sille kakun. Mä en vaa malta oottaa et niitten lento laskeutuu Suomeen! 

Mä voin vielä vähän tarkemmin kertoo mitä oon tehny tänään! Heräsin joskus puol 11, meikkasi, ootin et mun kaveri tulee meille, sitte me tehään kakkupohja ja kun se on uunissa, me mennään kuvailee, sitte sisällä katotaan telkkarii, pelataan ja sitte kun se mun kaveri lähtee joskus 16, katon viel vähä telkkarii, sitte alan siivota, siivoon koko talon, syön ekaa kertaa koko päivänä, sitte jatkan siivoomista, teen vähän läksyjä, sitte teen kakun loppuun, meen suihkuun, ja nyt sitte vaa odotellaan et vanhemmat tulee Suomeen.. 

Tässä postaksessa on paljon kuvia musta, koska en osanu päättää mitkä kuvat jätän pois.. hehe HUPS! :D












9 kommenttia:

  1. ihana ootd :) mutta kuvia olisi saanut itsestäsi olla hieman vähemmän :)

    life-by-wilma.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Niin olisikin mutku en osannu valita voista mitkä laitan tänne! :DD

      Poista
  2. Ihana kakku! Mut toi huivi on aivan loistava! Ihanan iso ja kaikkee. Muistatko yhtään mistä se on ja paljon se makso? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii.. pitää vaa odottaa viel 2h et pääsee maistamaan sitä! :) Toi huivi on Cubuksesta ja makso 19.95 :D

      Poista
  3. Sain sut viime Viikol viime lauantaina sellos :)

    VastaaPoista
  4. Olen huomannut ,että sä arvostat sun vanhinpias.Olet muuten todella huomaavainen ja avulias.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ! :) Mun vanhemmat on mulle kyllä tosi tärkeitä !:D

      Poista