keskiviikko 19. helmikuuta 2014

BORING LIFE

Moikka! 

Taas tälläsen pienen tauon jälkeen...
Mitä teille kuuluu? Mitä teitte ystävänpäivänä?
Mä olin ystävänpäivänä 14.2. Suvi-Tuulin, Sannan, Ninan ja Saran kaa meillä, vietettiin ihana ystävänpäivä! <3 

Sitte lauantaina 15.2. mä jouduin mennä töihin joskus 13 aikaa tulin kotiin sitte.. oisko ollu joskus 19 aikaa ja siitä mun piti sitte mennä Saralle mut oltin molemmat niin väsyneitä nii päätin sitte olla menemättä.

Sunnutaina 16.2. menin selloon vähän shoppailemaan ja tuli sitte ostettua 2 paitaa. No sielä meniki oikeestaan koko päivä! :) 

Maanantaina 17.2. Mulla oli taas työpäivä ja olin töissä 7.30- 14.25 ja sen jälkeen olin niin väsynyt, koska olin nukkunu edeliisenä yönä 5h jonka takia olin väsynyt. Ja loppupäivä meni sen takia vaan Chillaillessa. :) 

Tiistaina 18.2. sai nukkua ihanan pitkään nukuin siis 13h ja sitte laittauduin ja sitte Sara tuli meille! Me tehtiin teille video, mutta koska mun tietokone on jo niin huono ja laginen eikä se suostunut ladata sitä youtubeen vaikka 5 kertaa yritinkin! :( 

Tänään vaihdoin huoneessa vähän järjestystä vaihtelun vuoksi ja sen jälkeen hengaillu vaan kotona...





4 kommenttia: