maanantai 24. helmikuuta 2014

MONDAG

Mooi! :)

Tänään oli eka koulupäivä talviloman jälkeen ja tuntu siltä ku koko koulupäivä olis kestäny ikuisuuden, olin niin väsynyt koko päivän ku mulla on unirytmi "vähän" sekasin :) Mut sitten ku koulu loppu tulin kotiin katoin vähän telkkarii ja lepäsin nukuin siinä samalla. Sitte kun heräsin äiti oli leponu pullaa ja oli niin hyvää syödä tuoretta pullaa ja kylmää maitoa! <3 
Mut nyt mä alan tehdä läksyjä! Moikka :)





Eilen äiti jä minä käytiin vähän shoppailemassa ja ostettiin mulle pari juttua! :)

H&M 1.95e
H&M ??e
xoxo Mila

3 kommenttia:

  1. Tosii kivaa ,kun postaat näin usein!:)Mullakin aina menee lomalla unirytmi ihan sekaisin.:DTuttu tunne!

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva ,kun postaat useammin kun ennen.:)Ihana postaus,olet kaunis!

    VastaaPoista