maanantai 13. toukokuuta 2013

MY BIRTHDAY! ♥


Moikka!

Tänään on mun 15 vuotis synttärit ja sain ihanan kortin mun kavereilta ja ystäviltä!
En nyt oikee tiiä mitä muuta mun pitäis sanoo!! :)
Mutta tosiaan mun blogilla on vuosipäivä 15.5. eli ylihuomenna ja ajattelin sillo tehä jonkun erikoispostauksen! Joten laittakaa kommenttiboksiin postaustoiveita, 
se mitä postausta toivotaan eniten toteutan sen! VAIN TAIVAS ON RAJANA
 Tein teille myös synttäreideni kunniaks videon johon pääset TÄSTÄ
No ei mulla tälläkertaa olli muuta! :))

P.s. Muistakaa toivoo niitä toivepostauksia!

puspuss! ootte ihanii!!

Wwaau! teit lukijoit on kertyny jo 121!!  OOTTE IHAN MAHTAVII!!    

22 kommenttia:

  1. Onnee Mila!
    Oot niin kaunis toissa kuvissa! :33

    VastaaPoista
  2. onnee sullee milsuuuu! <3

    VastaaPoista
  3. Voi jumalauta oot nii KAUNIS noissa kuvissa ja tietty tossa videossa, kumpa oisin yhtä kaunis kun sä! <3 <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! ja voi kuule kyllä säkin oot kaunis! :)

      Poista
  4. www.keepcalmandwaitsummer.blogspot.fi
    käy kättoo ja liity ihmees lukijaks:)
    Oot ihana<3

    VastaaPoista
  5. Voitko tehä sellasen videon missä

    VastaaPoista
  6. Tee semmone haaste video missä teet esim. Kirpeä karkki haasteen, jauhohaasteen, kanelihaasteen ja joitai muitaki:) Ja Onnee:)

    VastaaPoista
  7. Onnee! Tee joku video sun kavereitten kanssa tai sitten joku meikki video. OOt toooosssiiiii kaunis <3

    www.jonsunbloggaus.blogspot.fi Käy kattomassa ja liity lukijaks kun mulla ei niitä lukijoita vielä kauheesti oo. Kaikki muutkin saa käydä ja liittyy!!!

    VastaaPoista
  8. Onnee ja tee joku nakeup tutotial!:)

    VastaaPoista