maanantai 6. toukokuuta 2013

PIETARISSA ♥


Iisakin kirkko

Pietari Paavalin linnoitus

Taidemuseo, jossa käytiin!

Naminami! <3
Vaahtkarkki kaakao <3


Mmoi taas!

Mul oli tosi kivaa siel pietaris! Vaik me ei tehty siel mitään erikoista, me vaa kierreltiin ympäri kaupunkia, käytiin kahviloissa, nähtävyyksissä ja shoppailemassa...vaikka emmä sieltä mitään ostanu, ku siel oli paljolti samoja juttuja ku suomessa! Katottiin sit illalla telkkarista suomen lätkäpeli!  Mut oikeesti mulla oli tosi kivaa junamatkatki meni tosi nopeesti! Täs ei nyt oo kauheesti kuvii...mut toivottavasti se ei haittaa! 
AINII ja varmaa huomasitte, tein teille pienen kooste-videon Pietarista! Mitäs piditte?
No mutta ei mulla tällä kertaa mtn erikoista!

TÄHÄN LOPPUUN MÄ HALUAN VIELÄ KIITTÄÄ MUN TÄTIÄ JA ENOA TOSI KIVASTA REISSUSTA, MULLA OLI TOSITOSI KIVAA! KIITOS PALJON!! <3333

♥pusspuss Mila

10 kommenttia:

  1. Ihania kuvii mutta mä en voinu kattoo sitä videoo ku ett oo asetanu sitä ipad laiteille !!! P.s en jaksa mennä mun hitaalle konnelle

    VastaaPoista
  2. Sä näytät ihan hirveeltä tossa kuvassa.
    Meniks sä huoraamaan sinne kun tollasiin vaatteisiin olit pukeutunut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kummassa?
      EN menny tonne huoraamaan!

      Poista
    2. Joo vittu varmaa ootki ite joku vitun huora ku meet milalle sanoo jotain tollasta!!!

      Poista
    3. eka ano: et ees taida tietää miltä huora näyttää sen voin kertoo et Mila ei ainakaan näytä huoralta!

      Poista
  3. Mun mielestä milalla oli ihanat vaatteet!?:)

    VastaaPoista