sunnuntai 12. toukokuuta 2013

ÄITIENPÄIVÄ ♥

Hyvää Äitienpäivää! 

Tein eilen MyDay:n, joka on tossa alhaalla! v



♥ Ahh tänää on ollu tosi ihana päivä! Ammupäivällä hemmottelin äitiä♥ : värjäsin ja leikkasin äitin hiukset,
tein jalkahoidon, lakkasin äitin kynnet, tein käsihoidon, siivosin yläkertaa, viikkasin pyykkejä ja
 hemmottelin muutenki äitiä! ♥  Mä annoin äitille kortin koska eilen sellosta en löytäny mitään
 mitä oisin voinu ostaa äitille, ku en halunnu ostaa mtn "turhaa". 

Sitte ku muut lähti kattoo jääkiekkoa joskus 15 aikaan mä kävin 45 min lenkillä (+tein vatsoja,selkiä, yms), 
luin äikänkokeeseen, olin koneella, kuuntelin musaa ja vaan fiilistelin, koska on ollu nii kiva viikonloppu! 


Hyvää Äitienpäivää vielä kaikille äideille,
erityisesti mun äitille RAKASTAN SUA!!
Kaikille niille joilla ei äitiä ole syystä tai toisesta,Voimia!


Tähän loppuun vielä:
 Kuka arvaa mikä päivä huomenna on! ;)

P.s. Mitä te annoitte/teitte äidillenne tänään?♥

Puss ♥

11 kommenttia:

  1. sinun syntymäpäiväsi

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihanista äitienpäivä hemmotteluista RAKAS tyttäreni<3

    VastaaPoista
  3. Huomenna on sun blogis 1v. päivä?

    VastaaPoista
  4. Harmi ku ei voi kattoo mobiililaitteella eli esim tabletilla... no ei voi mitään oot silti hyvä bloggaamaan ja sanon silti että kiva my day vaikka en ookkaa voinu kattoo mut siun my dayt on aina kivoja joten varmaan tääkin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä kään voinu kattoo! :( mutt se oli varmaan hyvä,myday! :)

      Poista
    2. Enkä mä pysty kattoo:( mut onneks kannettavalla pystyy kattoo:)

      Poista
  5. sun äänes on ihan v***n masentavan kuulone tollanen blaablllabllaa tylsäääää...
    ni enpä jaksanu kuunnella tosta asun esittelydtä pidemmälle..

    ja hei ootte onnekkaita ku ette nähny ^^ te mobiililaite tyypit..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mila varmaa pakota ketää kattomaan noita sen videoita!! jos et jaksanu kattoo ni oma vikas turha tulla tänne valittaa!!

      Poista
    2. AIVAN kenenkään ei oo pakko kattoo mun videoita, jos ei halua!

      Poista
  6. sanot koko ajan "sika" xD ootsä jääny jonnekki ala-asteelle vai ooks muuten vaa niin lapsellinen vielä? Ihan tosi toi sika-sanan hokeminen oli "coolia" viimeks ala-asteella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä sanon tos videos noin 4 kertaa "sika" mut ihan miten vaa...

      Poista