keskiviikko 8. toukokuuta 2013

ONGELMIA

Miks blogger ei anna mun upottaa videoita tänne?

Maanantaina oli ihan tavallinen koulupäivä, ainii saatiin meijän elokuva arvostelut, joita me kirjotettiin tietysti enkuks koska me tehtiin niit enkun tunnil! Ja mä sain siit 8! :))

En ollu koulussa tiistaina, ku tiistaina mul oli 12 hammaslääkäri enkä menny kouluun...ku olin tosi nuhanen, emmä tänäänkää menny kouluun ku oli viel tosi nuhanen! Kotona ollessa mä oon vaa lukenu mopoteoriaa, bilsaa, nukkunu ja kattonu telkkarii! 

JEEE!! huomenna onki helatorstai eikä oo koulua! 

Tein joskus viimeviikolla Saran kaa sen chubby bunny-haasteen ja se on tos alhaalla! hahahaha ett mä nauran sille aina! :DDD





7 kommenttia:

  1. Pitäää kokeilla sitä haastetta näytti ihan sairaan hauskalta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kokeile vaa! :D siinä sai kyl nauraa itensä kipeeks! :DD

      Poista
  2. Oikeest mä niin nauroin tolle jutulle! Ihan sairaan hauska juttu. Pitäs varmaan kokeilla joskus, mut mä en kyl tykkää yhtään vaahtokarkeista (ne on mun mielestä vaan niin ällöttäviä)

    VastaaPoista
  3. Kirjoita google kuvahakuun: aijaa

    VastaaPoista