torstai 2. toukokuuta 2013

ASU POSTAUS


Moikka!

Tänään oon ollu nii väsyny et tuntuu et silät ei pysyny ees koulussa auki :/ mut nii...koulussa ei tapahtunu mtn mul oli kouluu 8-15 eli aika "pitkä"!  :(( Koulun jälkeen tulin kotiin, kotona olin vaa koneella ja tein läksyjä. Sit joskus vähä ennen 19 menin Saralle ja siel me vaa hengailtiin,
juteltii kaikesta ja juhlittiin viel vähä vappua! ;) Oli kyl tosi kivaa!







Päivän asu:
Kengät H&M
Farkut GINA
Neule H&M
Nahkatakki LINDEX (ellenin)
Kaulakorut GINA
Käsikoru GINA
Aurinkolasit H&M

7 kommenttia:

  1. ihana Mila! Oot nii täydellinen! <33

    VastaaPoista
  2. Tässä sinulle korjattu teksti, korjasin kaikki kirjoitus virheet yms. :) Tänään olen ollut niin väsynyt että tuntuu siltä että silmät eivät pysynyt edes koulussa auki :/ Mutta niin...koulussa ei tapahtunut mitään. Minulla oli koulua kahdeksasta kolmeen iltapäivällä eli aika pitkä päivä. :(( Koulun jälkeen tulin kotiin, kotona olin vain tietokoneella ja tein läksyjä. Sitten joskus vähän ennen seitsemää menin Saralle ja siellä me vain "hengailimme"/oliskelimme,
    puhuttiin
    kaikesta ja juhlittiin vielä vähän vappua! ;) Oli kyllä tosi kivaa!*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei vittu oot no life jos alat korjailee jonkun blogin tekstin :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hankippa kuule sosiaalista elämää ja mene ulos leikkimään hippaa kun käytöksestäsi luulisin olevas 10?.... XDD kyllä sitä kaikkea näkee mut älä rupee noin lapselliseks.

      Poista
    2. Miks korjasit ton mun kirjottaman tekstin? Enks mä vai saa kirjottaa miten mä haluun,ku tää on kuitenki mun blogi? :o

      Poista