tiistai 19. helmikuuta 2013

VIIKONALKU

Viikko on alkanut sillä, että...

Maanantaina heräsin puol 12 ja sitte olin koneella, kattelin telkkaria ja illalla menin Pinjalle...sit joskus 20-21 mentiin pikasesti käymään stadissa...menin sit nukkumaan joskus puol 2 :DD

Tänään jouduin herää 10 ja lähtee selloon joskus 11.23 dösällä, koska mulle oli varattu aika kulmien muotoiluun, värjäykseen ja ripsien värjäykseen... sit tulin kotiin joskus 15.. Olin koneella ja kattelin telkkaria. Joskus 19.30 menin taas Pinjan kaa stadiin...käytiin sielä syömässä subissa ja tultiin sielt sit pois joskus 21...ja loppuillan oon vaa dataillu ja jutellu faces kaikille! :))

Psst... Oon juonu tosi paljon vaahtokarkkikaakaota!

: Mila

4 kommenttia:

  1. Nami, vaahtokarkikaakaota! :3
    Ihanaa.

    VastaaPoista
  2. laita kuvaa kulmista ja ripsistäjos niist saa otettuu :D ja kerro miten se tehtii mut miks 14 vuotiaa pitää tehä tollasta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin laittaa vaik huomenna kuvan niist ja kertoo tarkemmin! ja siks kävin värjää ku mul on nii vaaleet kulmat

      Poista
  3. Suosittelen (THE) STRANGERS nimistä elokuvaa niille jotka tykkäävät kauhuelokuvista
    Ja myös P2 niminen kauhuelokuva on hyvä

    VastaaPoista