lauantai 23. helmikuuta 2013

KULMAT JA RIPSET

Lupasin kertoo miten noi kulmat ja ripset värjättiin...

Ripset: alaripsien alle pistettiin sellasset lappuset ettei sitä värii menis iholle...sit niihin ylä- ja alaripsiin "töpöteltiin" mustaa väriä ja sit ku se oli vaikuttanu siinä tarpeeksi kauan pyyhittiin ylimääräinen väri pois-

Kulmat: Kulmiin "töpötelltiin" melkeen mustaa väriä ja annettiin sen vaikuttaa ja sit sen jälkeen pyyhittiin ylimääränen väri pois ja muotoiltiin kulmat.


Öitä♥: Mila

22 kommenttia:

  1. onksulla ^
    joku ongelma? jos ei kiinnosta nii misk helvetissä hyvä ihminen uet tätä blogia XDDDDDDDDDDD
    Oot just varmaa näit idiootti anoja :DD:D::DD:D ei jumalautaaaa.

    ja ok tolle sun kommentille, ketä kiinnostaa?

    VastaaPoista
  2. Ihme rage. Sulla se ongelma on.. Rupeet turhasta siinä valittamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijjaha... toi sun eka kommentti oli kyllä TURHA!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      ootko se anonyymi joka pari postausta sitte haukku mua horoks? huhhu

      Poista
    2. Ai anteeksi kauheesti!
      Mä en tiennyt että se olit sä.
      Mut ei sun tarvii kieltää että sä oot vaan sellanen pieni huora.

      Poista
    3. Totaa MÄ oon lukenu tätä blogii alusta asti myös! Itseasias oon Milan kaa samassa koulussa!!!! Nii että eat my shit

      Poista
    4. Joo mä söisin ihan mielelläni sun paskaas.
      Nähdääks huomenna jossain?

      Poista
    5. uuuuh nam;);) joo !! Mul on sit ripuli et älä syö sitä enne mitää saat maha täytee! (: pikku vinkkinä hutsu.

      Poista
    6. Kiitos hyvästä vinkistä!
      No jos mä vaikka soitan sulle huomenna niin sovitaan sitten siitä meidän tapaamispaikasta vähän tarkemmin.
      Ja ripuli muuten kelpaa ihan loistavasti!
      Harmi että mä en saa syödä ennen sitä mitään, kun mä aatelin käydä ennen sitä meidän tapaamista Heses syömäs mut täytyykin sitten lähtee tyhjällä vatsalla:(
      Odotan innolla huomista!

      P.s. Muista syödä hyvin niin saat hyvät ripulit tehtyy...........
      P.s.s. Ota ihmees jotain tyyppejä joita oot aikaisemmin hoidellut mukaan niin saat tehtyy paremmat ripulit ja vähän muutakin......

      Poista
    7. mun yläpuolella oleva ano:




























      Ooks sä edes ikinä sanonut Milalle mitään?


































































      Minkä merkkinen puhelin sulla on?


































      Mulla itelläni on: valkoinen Nokia Lumia 900

























      Etkä sä muuten tullut tänään sinne meidän tapaamiseen......












      Oon tosi pettynyt suhun.....























      Isän pieni huora.....



























      Poista
  3. Joo haista paska vitun huora! älä ala mulle siinä valittamaan. Mä oon lukenu tätä blogia siitä asti kun Mila alko tätä kirjoittamaan. Ja mä kommentoin vaan OK koska Milan ripset ja kulmat on nyt ok:t
    Ja sulla se joku ongelma on dorka.
    Äläkä tuu tänne muita haukkumaan vaan jonkun yhen kommentin takia.
    Ja sä voisit vaikka hankkia
    E-L-Ä-M-Ä-N

    VastaaPoista
  4. Ja mua tää blogi kiinnostaa ihan vitun paljon joten älä sä tuu siihen valittamaan pysy vaan kotonas little horo!

    VastaaPoista
  5. Enkös oo kotona koko aja ollukki? XDD

    VastaaPoista
  6. Älä yhtään näsäviisastele siinä horo

    VastaaPoista
  7. Ja mä tarkotin että tollasen horon ei pitäs käydä missään ulkona ettei tekis mitään tyhmää

    VastaaPoista
  8. Ja hyvä jos ymmärsit mitä tarkotin

    VastaaPoista
  9. Ohho määräileksä mua? Meen ulos nii paaljo ku huvittaa. Pikku huoran penikka

    VastaaPoista
  10. Joo just niin.
    Mä määräilen sua ihan mielelläni. Mut kyllä sä voit mennä ulos niin paljon kuin sua vaan sattuu huvittamaan. Mä vaan ajattelin että sulla olis ollu turvallisempaa siellä sun kotonas kun ulkona liikkuu kaikienlaisia hulluja, ettei sulle vaan kävis mitään ikävää:D Kun niitä hulluja kiinnostaa just tollaset pienet huorat:D
    Ja mä en muuten oo mikään vitun pikku huoran penikka! Sun äiti huoras tehdessään sua (sori jos et tienny tota aiemmin) no mut nyt ainakin tiedät:)

    VastaaPoista
  11. ohho mites sä voit tietää onko mun äiti huora :DDDD AINII ku se pani sun isäääs (::::

    VastaaPoista
  12. Mistä ihmeestä sä sen voit tietää?

    VastaaPoista
  13. Kirjottakaa Google kuvahakuun AIJAA

    VastaaPoista
  14. VOI VITTU OIKEESTI KAIKKI OOTTE TOSI LAPSELLISII :DDDDDDDDD YRITÄTTE SERVAA MUT MAAILMAN PASKIMPII YRITYKSII, OLKAA KAIKKI VAA HILJAA NI ETTE NOLAA ENEMPÄÄ ITTEENNE ! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  15. Mikähä ongelma näillä anonyymeilla on, ku pitää toisen blogis purkaa vittuilujaan? :D Poista vaa Mila nää kommentit, ei oo mitää järkee pitää noit tääl.

    VastaaPoista