lauantai 9. helmikuuta 2013

KAKS PALLOO KENTÄLLÄ PELATAANKO YHDESSÄ

Mooi
Eilen oli kouluu 8-14 oli kivaa..! Kotona mä söin suklaata ja katoin jtn leffaa ja nukahin sit puolvälis :) Mut joo...Illal olin riparitapaamises, se oli jossain Luja Kallio- Kahvilassa, siel oli kivaa, minä, Riikka ja muutama muu pelattiin pöytäjalkapalloo joukkueissa! :) 

Tänään on ollu kiva päivä...aamulla ku mä heräsin kävin lenkillä ja sen jälkeen kävin suihkus, puin, meikkasin ja söin kanatortillaa. Sit olin mun kaverin kaa! Me oltiin ulkona, sisällä,koneella ja pelattiin jotain pelei ! xD Nyt illalla aijon kattoo Putouksen ja olla koneel ja syyä jotain HYVÄÄ
KUKA ON MUUTE TEIJÄN LEMPI HAHMO PUTOUKSES??

Väsäsin tänään tollasen kuvakollaasin mun eilisestä asusta! no mitä piädätte?


P.s. KIITOS kaikille 72 lukijalle & 219 tilaajalle!

xoxo Mila :)

9 kommenttia:

  1. No varmaankin... se Karim:-)
    Se vaan on aina sillä sen puhelimella koko ajan.
    Tykkäsiks sä muuten viime jaksossa siitä Tanssii Hahmojen Kanssa jutusta?Musta se oli hyvä:-D
    Ja Krisu putos....


    P.s. Missasin Putouksen, mut onneks sen voi kuitenkin kattoo huomenna Katsomosta tai sitten kattoo sen huomenna telkkarista uusintana.

    P.p.s. Äläkä sitten kerro että kuka putos tänään Putoukses.
    P.p.p.s Hyvää viikonloppua sulle Mila<3

    VastaaPoista
  2. 73 lukijaa.... ONNEA!!

    VastaaPoista
  3. Ja hieno asu muuten:-)

    VastaaPoista
  4. millon seuraava postaus ???????????????? :)

    VastaaPoista
  5. millon sä teet sen lauluvideon?:)

    VastaaPoista