sunnuntai 17. helmikuuta 2013

LOMALLA VIIMEINKIN



Moikkaa!! 
Ihanaa ku vihdoinki on loma..mut nyt aattelin kertoo vähän mitä mun viikonloppu piti sisällään! :)

Perjantaina olin koulun kaa solvallassa laskettelemassa...oli tosi kivaa. Sit koulun jälkeen menin nopeesti kotiin ja sit menin mun kaverin kaa selloon :) en ostanu sellost oikee mtn! Illalla menin sit viel Saran ja Pinjan kaa mäkkäriin ja sielt sitte rentsiin :))

Lauantaina mä heräsin 11 ja sit hengailin kotona ja katoin sellasen kauhuleffan nimeltä The devil's backbone sit joskus 6-7 aikaa menin taas rentsiin Saran ja Pinjan kaa! :) olin niitten kaa johonki puol 12

Tänää aamul joskus 11 mentii vihtiin kattoo mun serkkuja ja tultiin sielt sit joskus 17 ja olin sitte vähä aikaa koneella, söin ja katottiin taas kauhuleffa Eden lake. Ilalla oon ollu oikeestaa vaa skypes Saran ja pinjan kaa ja muutenki koneel! :)

xoxo Mila

12 kommenttia:

  1. Kuulostaa kivalta ja muuten minkä merkkiset noi sun sukset on???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä tiiä ku ne ei oo mun omat ku vuokrasin ne sieltä!

      Poista
  2. mitä meinaa "rentsiin?" :)
    ihana blogi, luen anonyymina! ♥

    VastaaPoista
  3. lasketteleks farkuil ? ;oooo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mäkin oon hiihtäny ja lasketellut farkuilla.

      Poista
  4. no voisiks sä jo vitun ämmä tehä sen postauksen

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Haista vittu huora pidä vaan ite pääs pääkii

      Poista
  6. ohoo oo hiljaa pikku hiljaa
    pidä vähä pienempää ääntä dorka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon kans samaa mieltä aika kauheeta kielenkäyttöä

      Poista
  7. Lomalla viimeinkin, voin ottaa iisimmin...

    VastaaPoista