sunnuntai 24. helmikuuta 2013

LOMA LOPPUU

Päivän asu:
Neule-valtteri
Tuubitoppi-Billabong
Farkut-Gina trickot

Tänään on ollu kotosalla katellu telkkarii, dataillu, syöny. Joskus 19 Sara & Pinja tuli meille ja sit me katottiin Orpokoti! :) sit ku kello oli puol 21 ni Sara & Pinja lähti kotiin...menin sit heti suihkuu ja nii...loppuillasta oon vaa istunu koneel ja pakannu laukun huomista koulupäivää varten! :(

Musta tuntuu et mä en saa itteeni ylös sängystä huomenna, koska oon lomalla heränny jokapäivä 10-12 välil, no pakkohan se on herätä huomen ja kaiken lisäks mul alkaa koulu 8.05 ja loppuu 14.50! Et joo heti loman jälkee 7h kouluu...NOT NICE!!

Nojoo...mitäs te muut teitte lomalla?

: Mila

40 kommenttia:

  1. Mulla loma alkaa vasta viikon päästä! Mut saahan sillon koiranpentu! :>

    sarskukarhu.blogspot.fi <---

    VastaaPoista
  2. no en tehnyt lomalla mitäön ihmeellistä:)
    Olin vaan ihan kotosalla, kävin luistelemassa ja melkein joka päivä kaupungilla.
    Mä löysin muuten Stadiumista yhet ihan sika hienot kengät:D

    Ja mun koulu alkais huomenna mut kun mä oon kipee niin mä en voi mennä:(
    Olis vaa ollu kiva nähä kavereita mut ei voi mitään elämä on:D:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut hyvä että oon kipee kun mulla olis ollu huomenna kouluu
      8.15 - 15.00

      Poista
  3. Kiva keskustelu viime postaukses -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikö ollutkin

      Poista
    2. Eka ano: no joku pikkku horo luulee olevansa bädääs heti ku pääsee vähä anonyyminä vauhtii

      Poista
    3. no sä tässä se pikku HORO oot!
      Jatka sun huorailuitas ihan siihen samaan entiseen malliin. Kyl siitä sitten hyvä tulee!

      Poista
    4. ihamite haluut. oot kuitenki joku 13 vee -.-

      Poista
    5. no 5 kuukauden päästä joo

      Poista
    6. i don't wanna live on this planet anymore....

      Poista
    7. No ei sun tarvii elää tällä planeetalla enää jos sä et halua♥














































































































      LOL

      Poista
  4. Olin laskettelemassa ja sain uudet kamat

    VastaaPoista
  5. olin mökil ja sit käytiin ruotsinlaivalla :DD

    VastaaPoista
  6. Mulla ittelläni alko hiihtoloma ♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tarviiks siitä alkaa huutelee täällä blogissa, vaikka sulla alkokin mut ei ketään kiinnosta tollasen pienen horon jutut

      Poista
    2. mitä sä meet toisia tollee haukkuu horoks??!??! et voi tietää jonnasta mitää???!!

      Et taida tietää mikä on horo ku noin sitä käytät?

      Poista
    3. No tiedäks sä sit ite Jonnasta jotain?









      Ja kyl mä tiedän et mitä horo tarkottaa HORO!

      Poista
    4. XDDD et näköjään tiiä? vai ootko iha nähnykki ku kadulla maksan seksistä? voi sua ku oo tnähny unia.

      ja joo?

      Poista
  7. Mulla on loma vasta ens viikolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ketä se liikuttaa?

      Poista
    2. NO MILAHAN ITE KYSY LOMASTA NII ANNA IHMISTEN VASTATA ÄLÄKÄ VITTU TUNGE ITTEES JOKA VITUN PUOLELLE!! HAKKAISIN SUT JOS NÄHTÄS

      Poista
    3. Minkä ikänen oot ja missä asut?

      Poista
    4. mä oon 12 ja asun Helsingissä ja siellä hevon kuuses mis asut ei varmaan edes tiedetä, että mitä seksi on.

      Poista
    5. vitun idiootti et ees tiiä mis juvis on.joo voisit tehä kaikille palveluksen ja mennä vittuus ku ei ketää jaksa katella tääl ku sä vittuilet.

      Poista
    6. No hyvähän sun on siinä isotella.
      Tiedätkö edes itse et missä Helsinki on?
      Ooks sä edes ikinä käyny Hesassa?

      Et LOL
      Miks sä oot tollane kunnon rage!
      Leikiks sä jotain ihmeen ganstaa?
      Näköjään leikit.
      Ja vaikka oot mua viis vuotta vanhempi niin ei mun tarvii kaikkee tietää LOL



      Ja tarkotiks sä muuten Juva?






      Elikkäs Juva on Savonlinnan, Mikkelin ja Varkauden keskellä.


      ÄLÄKÄ ALA RAGEE JOS ET TARKOTTANUT JUVAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ♥♥♥♥♥

      Poista
    7. En farmors kuvaa vaa juvanmalmi.

      Tiiän harvinaisen hyvin mitä on seksi! XDXDXD ooks tosissas

      Poista
    8. Siis en,en todellakaan tiedä missä Helsinki on. Voisitko kertoa minulle missä se on koska vaikka olen perussuomalaisten en tiedä missä on suomen pääkaupunki.kiitos avusta,tästä lähden osaan kyllä täällä Espoosta matkustaa Helsinkiin.Kiitos!

      Poista
    9. NO OLE HYVÄ VAAN.....................................................................................






      ................
      ......
      .........
      .......
      ...........
      ...........
      .................
      .....
      ........
      ..........
      .....
      ......
      .......

      ONKS TIMO SOINI SUN MIELESTÄ HYVÄ TYYPPI, KUN SÄ OOT PERUS SUOMALAINEN

      Poista
  8. Siis joo Timo soini on iha best ,oon sen ykkösfani.
    Luuletsä et sä pelotat jotai sil et käytät caps lock:ii?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en todellakaan luule.

      Onks sulla joku ongelma:)

      Mikä puhelin sulla on?







      mulla on Nokia Lumia 900 valkonen






      Ja Timo Soini on muuten rasisti.
      Et ilmeisesti säkin sit oot sellanen.
      Sä oot Timo Soini nro.2

      Poista
  9. seurustelen tumma ihosen pojan kaa mut siis joo,kyllä, oon iha täys rasisti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eiks oo aika säällittävää seurustella tummaihosen kaa, jos sä oot rasisti.
      Mitä se sun black poikaystäväs siihen sanoo?
      Ja se kai hyväksyy sen ihan hyvin.

      Poista
    2. AIKA SURULLISTA
      MIKS SÄ SIT OOT TUMMA IHOSEN POJAN TYTTÖYSTÄVÄ, JOS SÄ OOT RASISTI.
      JA KYSYISIN SAMAN KYSYMYKSEN KUIN TOI EKA ANONYYMI: MITEN SE SUN POIKAYSTÄVÄS SUHTAUTUU SIIHEN ETTÄ SÄ OOT RASISTI.
      MÄ SÄÄLIN SUN POIKAYSTÄVÄÄS...
      TERVEISIÄ SILLE JA PIKAISTA PARANEMISTA;)

      Poista
  10. Käytäks sä tuubitoppia talvella?!

    VastaaPoista