sunnuntai 5. maaliskuuta 2017

SIIVOUS SUNUNTAI

Hyvää sunnuntai-iltaa kaikille!

Tänää mulla on ollu ihan super tehokas sunnuntai. Menin eilen illalla jo 22 jälkeen nukkumaan ja heräsin tänään sitte pirteänä kello 9. Oli kyllä ihanaa nukkua kunnon yöunet ja herätä aamulla siihen, että aurinko paistaa verhojen alta. Söin sitten heti aamupalaa, pesin naaman ja hampaat, jonka jälkeen sitte aloin siivoomaan. Meillähän on tässä noin 3vko:n ajan ollu remontti, joka tänään saatiin vihdoin valmiiksi. Niin tänään sitte siivoilin vielä viimeisiä juttuja ja tarpeettomia tavaroita sitte heitettiin roskiin. Ja koska mä oon sellanen että heitän tavaroita aika kylmästi vaan roskikseen, jos jotain tavaraa en oo käyttäny niin roskiin vaa. Joten meiltä on nyt tän siivouksen aikana lentäny tavaraa ihan urakalla pois.
Siivouksen jälkeen oli aika syödä ruokaa. Pitkästä aikaa syötiin mun yhtä lemppari ruokaa.. kanasalaattia. Jonka jälkeen sitten Capon harjaus, lenkki ja taas siivoomista.
Sittenku siivoomiset oli hoidettu pois alta pääsin siihen "normaaliin" sunnuntai moodiin,eli loppupäivä onkin mennyt rennoissa meiningeissä ja vähän herkutellessa. Ja nyt kun kaikki koiran lenkit on tältä päivältä hoidettu, niin loppuillan voikin sitten ottaa ihan rennosti ja latailla akkuja huomista työpäivää varten.



Oon ihan rakastunu riisipuuroon. Niinkuin täältä on ehkä saattanu huomata.. XD 


Oli jotenkin tosi hassua pitkästä aikaa käydä läpi tätä "vauvalaatikkoa", tänne on siis kerätty kaikkea mahdollista siltä ajalta kun olin pieni, mm. piirrustuksia, kortteja, lehtiä ja vaikka ja mitä. APUA siis täällä laatikossa oli niin paljon kaikkea, joita en edes muistanut, vaikka onhan tätä laatikkoa ennenkin tullut tutkittua.
  



Mukavaa viikonalkua kaikkille!
Instagram: Milasutinen
Ask.fm: Milsuuw
Youtube: Milasutinen
Snapchat: Milsuuw

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti