keskiviikko 15. maaliskuuta 2017

12.3.2017 MY DAY

Mulla oli viime sunnuntaina niin hyvä päivä, olin niin hyvällä tuulella koko päivän, että päätin sitten kuvata koko päivän ja tehä siitä tänne MyDay-postauksen. Jotenkin tosi hassua, kun just perjantaina valitin täällä tosta säästä ja heti sitten viikonlopuksi ja alkuviikolle tuli keväiset säät. Mutta nyt itse asiaan...

Mun sunnuntai päivä alkoi siinä puol 10 aikaan, kun heräsin just vähän ennen herätyskelloa siihen, että valo tuli verhojen alta suoraan naamaan ja Capo samalla yrittää tunkea kainaloon. Hetken aamu sometus siinä koira kainalossa.❤ sitten oliki aika syödä aamupalaa.



Päätin tehdä oikein kunnon aamupalaa, puuroa, leipää ja tuoremehua. R-A-K-A-S-T-A-N. Ja samalla kun söin, niin katsoin YouTubesta muutaman videon. Aamupalan jälkeen pesin naaman ja hampaat.


Kello alkoi siinä sitten lähestyä jo puolta 11 niin oli sitten aika heittää vaatteet päälle, kuulokkeet korville, ottaa koira mukaan ja suunnata ulos lenkille. Oli niin ihana lenkkisää. En kestä. Ulkona mulle tuli ihan sellanen juoksu fiilis, teki mieli vaan juosta, kun hyvä musiikki soi korvilla ja sääkin oli niin hyvä. Päätin sitten mennä Capon kanssa vähän juoksemaan metsään, että saatais sitten Capoltakin tuhlattua ylimääräinen energia. Sielä sitten Capo pääsi myös leikkimään toisen koiran kanssa, sellasen 7-vuotiaan kultaisennoutajan kanssa. Tuli kyllä niin hyvä mieli Capon puolesta, kun se niin tykkää leikkiä toisten koirien kanssa ja nyt kun hihnatkaan ei ollu leikkien tiellä. Oli kyllä super kivaa. Capo ainakin nautti. Sitten kun oltiin juostu ja leikitty tarpeeksi jatkettiin vielä lenkkiä jonkun aikaa ja sitten tultiin kotiin.



Sitten kun oltiin päästy kotiin. Capo alkoi nukkua ja mä aloin meikkaamaan. Jonka jälkeen sitte soitin Juulille, kun oltiin lauantaina sovittu että tehtäisiin jotain. Ja sovittiin sitten, että mentäisiin käymään Ikeassa. Ja sillävälin kun odotin, että Juuli tulisi meille, niin katselin vaan telkkaria, olin puhelimella ja muutenki yritin vaan tuhlata aikaa.


Päädyttiin sitten siihen, että Juuli tuli aluksi meille, sillä olin juuri aloittanut ruuan laiton ja halusin sitten syödä vähän ennen lähtöä. Istuttiin sitten alas sohville ja juteltiin kaikkea enemmän ja vähemmän turhaa, niinkuin meillä on aina tapana. Sittenkun ruoka oli vihdoin valmis, söin ja sitten päästiin vihdoin lähtemään.



Noh ikeassa mulla ja Juulilla suurin osa ajasta meni leikkimiseksi, niinkuin ehkä arvata saattaa. Mut hauskaa kyllä oli. Käytiin sielä myös syömässä ranskalaisia, jonka jälkeen sitten keskityttiin vähän paremmin näitten ostosten tekemiseen. Sittenku saatiin (lähinnä sitten kun Juuli) sai ostokset tehtyä, nii bussikin tuli tosi sopivasti melkein heti, niin lähdettiin sitten kotiin.



Kotona sitten hoidin vähän koulujuttuja koska mun vanhemmat hoiti Capon iltalenkin niin ei itse tarvinnu raahautua enää ulos, söin iltapalaa ja pian heti 22 jälkeen menenkin nukkumaan, koska halusin kunnon yöunet, sillä maanantai aamuna mulla olikin kirjoitukset. 


Instagram: Milasutinen
Ask.fm: Milsuuw
Youtube: Milasutinen
Snapchat: Milsuuw

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti