perjantai 10. maaliskuuta 2017

BODYT TALTEEN


Ihanaa viikonloppua kaikille!

Muutaman päivän ajan on ollu sellanen fiiilis, että haluaisin tulla tänne kirjottelemaan jotain mun kuulumisia tai ylipäätään jotain, mutta aikaa tai jaksamista ei vaan oo viikon muina päivinä oikeestaan ollu. Tänään kun sitte pääsin töistä sopivan aikasin ja no koska on perjantain eikä huomenna oo töitä nii nyt oli aikaa istua koneen ääreen kirjottelemaan tänne. 


Tällä viikolla oon ollu päivistä ihan sekasin. Olin keskiviikkona ihan varma siitä, että on perjantai. Ja torstai meni niin nopeasti, että tuntuu ettei sitä olisi edes ollut? Tänään bussissa matkalla kotiin aloin jopa miettimään, että onko tänään torstai vai perjantai.
Tällä viikolla myös mun kummitäti tuli käymään Suomessa, vaikkakin ihan töiden takia, niin oli kiva nähdä pitkästä aikaa. Ja oli myös kiva kun joku oli vastassa töiden jälkeen, varsinkin kun sattui juuri silloin olemaan töissä iltavuorot. Oon sellanen, etten kauheesti tykkää kävellä ulkona yksin varsinkaan iltasin, niin senkin takia oli kiva kun joku oli vastassa. 


Body - BIKBOK

Farkut - H&M

Choker - EBAY

Vihdoinkin oon saanut omaan vaatekaappiini hamstrattua pari bodya. Oon jo pitkään katellu kaupoissa erilaisia bodeja ja nyt jokunen aika sitten sain BikBokista pari bodya.
Muuten tällä viikolla ei kauheasti ole tullut tehtyä mitään, kun noi viikon työvuorot vie aikalailla kaikki mehut. Töiden jälkeen päivä meneekin siinä, kun tulee kotiin, syö, menee koiran kanssa lenkille ja suihkun kautta sitten nukkumaan. Ja seuraavana päivänä taas töihin.
Eipä mulla kyllä tälle viikonlopullekkaan mitään sen ihmeellisimpiä suunnitelmia. Tänään oon vaan chillannu kotona ja huomenna aamusta mennään kirpparille myymään tavaroita pois ja muuten lauantain suunnitelmat onkin sitten auki, sunnuntaina ajattelin sitten pyhittää ainakin osan päivästä opiskeluun, sillä ensi viikolla sitten taas jatkuu kirjotuset. Mutta niinkuin täällä oon ehkä aikaisemminkin maininnu, niin en halua, enkä aijo ottaa liikaa stressiä näistä kirjotuksistä, sillä voin vaikka sitten 5 vuoden päästä yrittää uudestaan. Nyt on muutenkin ollu paljon muutakin koulustressiä, ettei oo oikein edes pystynyt keskitymään opiskeluun.


JA TOI SÄÄ.. En varmastikaan ole ainoa, jonka mielestä toi talvi sais jo riittää ja kevät pikkuhiljaa sais jo tulla. Maanantaina oli ihana aurinkoinen päivä, mutta siitäkään ei päässyt sen enempää nauttimaan, kun oli työpäivä ja koko aika meni sisällä. Ja maanantain jälkeen sitä lunta alkoikin sataa lisää. Olis niin ihana, jos kevät pikkuhiljaa tulis jo. Mä oon ainakin ite jo niin kyllästynyt tohon lumeen, räntään ja sateeseen. Oon niin valmis kevääseen ja kesään.



VIETTÄKÄÄ KAIKKI IHANA VIIKONLOPPU!
Instagram: Milasutinen
Ask.fm: Milsuuw
Youtube: Milasutinen
Snapchat: Milsuuw

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti