sunnuntai 19. helmikuuta 2017

KUULUMISET HELMIKUULTA


Moikka taas pitkästä aikaa! Ei oo hirveesti tullu tänne päiviteltyy mitään, joka vähä kyllä harmittaa. Oon tässä lähiaikoina ollu ihan tosi väsynyt, stressaantunut ja ehkä myös vähän ahdistunut kaikesta stressistä niin ei vaan oo oikein jaksanu tehä mitään "ylimäärästä".
Viikonloputkin on suurimmalta osalta mennyt kavereita nähdessä, kun arkena ei oikein keretä nähdä. Nii ei niistäkään oo oikein sen kummemmin ollu tänne mitään erikoista kerrottavaa. Mutta jotta nyt pääsette takasin kärryille, niin tässä on nyt vähä viimeaikaisia kuulumisia. 


Tossa vähän aikaa sitten oli muutamat kirjotukset, kuuntelut ja tekstitaito. En ees haluu ajatella kuinka huonosti se tekstitaito ja ruotsin kuuntelu mun osalta meni. Mutta meni nyt miten meni, en jotenki jaksa miettiä sitä sen enempää, en jotenki haluu tänä keväänä ottaa liikaa stressiä näistä kirjotuksista.

Varmaan yks suurin syy tähän väsymykseen on se, että mulla on nyt työssäoppimis jakso.  Ja se on jotenki tosi rankkaa tai väsyttävää. Ja vaikka työ itsessään ei oo mitenkää rankkaa, niin silti oon aina töitten jälkeen tosi väsynyt. Kun menen töihin ja tulen töistä kotiin, nukun aina lähes poikkeuksetta bussissa, vain koska olen niin väsynyt. Enkä kotonakaan jaksa hirveämmin tehdä mitään, Capon kanssa tottakai käyn ulkona ja muutenkin vietän aikaa, kun Capoli aina odottaa mua koko päivän, että tulen töistä kotiin.


Tänä vuonna oon myös huomannu sen, että oon ollu paljon suorapuheisempi ku ennen tai oon oikeestaan aina ollu suorapuheinen. Mut tänä vuonna oon "sietäny" paljon vähemmän paskaa suoraansanottuna ja muutenkin. Äh...en jotenki osaa selittää tätä. Mutta siis jos joku asia vaivaa mua nii meen sanoo siitä heti oli asia mikä tahansa tai jos joku mun kavereista on ollu ilkee tai tehny jotain mistä on jääny paskamaku suuhun nii oon sanonu siitä heti. Ennen en välttämättä edes sanonut jos joku käyttäyty huonosti vaan ehkä jotenki hyväksyin sen. Mutta enää en. Jotkut kaverit onkin ehkä saattanu huomata tän.


Yks asia mistä oon super ylpee ja tyytyväinen itessäni on.. veden juonti. Oon lisänny tosi paljon veden juontia. Ennen en välttämättä edes joka päivä juonut yhtään vettä ja nykyään kannan vesipulloa lähes aina mukana.
En enää edes syö herkkuja läheskään niin paljon kun ennen, ei vaan tee enää mieli syödä mitään herkkuja. Tottakai silloin tällöin tekee, mutta ei niin usein kuin ennen. Joka on tosi hyvä. Aikaisemmin aloitin uuden vuoden herkkulakolla, mutta tänä vuonna en halunnut, mutta herkkulakko tapahtui melkein kuin itsestään tänä vuonna. Ja tottakai olen siitäkin tyytyväinen mutta se, että juon vettä superisti enemmän kuin ennen on tosi hyvä. JOTEN MUISTAKAA JUODA PALJON VETTÄ.


APUA!! Huomenna on myös mun pikkuvauvan synttärit. Capo siis täyttää huomenna 3 vuotta. Aika on menny tosi nopeesti, vastahan Capo tuli meille ja oli sellanen pikkurääpäle ja nyt täyttää jo 3. Huomenna onki sitten Capon hemmottelu päivä, kun pääsen töistä kotiin aijon vaa hemmotella sitä.


Tässä oli nyt vähän tälläsiä mun fiiliksiä ja kuulumisia tältä helmikuulta! Toivottavasti nähdä taas pian.

Instagram: Milasutinen
Ask.fm: Milsuuw
Youtube: Milasutinen
Snapchat: Milsuuw

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti