keskiviikko 1. helmikuuta 2017

LOVE YOURSELF

Jos et rakasta itseäsi, voitko aidosti ja ehdoitta rakastaa ketään muutakaan? Olen sitä mieltä, että itsensä rakastaminen on pohja kaikelle rakkaudelle. Ja jos rakastat aidosti itseäsi, se näkyy. Mutta vaikka et rakastaisi itseäsi niin, jos löydät jonkun joka rakastaa sinua aidosti kaikista virheistä huolimatta, se voi auttaa sinua rakastamaan itseäsi. Itsensä rakastaminen on myös täysin eriasia kuin itserakkaus. Se on tärkeä muistaa, näitä kahta asiaa ei tule sekoittaa keskenään. Jos rakastat itseäsi, se ei tee sinusta itserakasta. Jos huomaat että, rakastat jotain niin paljon että oikein sattuu ja olet onnellinen siitä, niin pidä siitä kiinni. 


Puhutaan usein vain niistä asioista, joita vihaamme itsessämme. Sen pitäisi olla juuri toisinpäin. Pitäisi enemmän puhua niistä asioista joita rakastamme itsessämme. Itse ainakin "syyllistyn" tähän usein. Puhun aina niistä omista huonoista puolista, mutta nyt keskitymme vain niihin asioihin mitä itsessämme rakastamme.

Olen ainakin itse huomannut, että nykyään olen paljon tyytyväisempi siihen mitä näen peilistä, olen oppinut hyväksymään itseni sellaisena kuin olen. Tottakai välillä on niitä päiviä, kun se mitä näet peilistä ei miellytä. Kaikki on erilaisia, ei ole vain yhtä muottia johon kaikkien pitäisi mahtua. Koska nyt on tarkoitus puhua niistä asioista, joista pidämme/rakastamme itsessämme niin listaan alas 10 asiaa, joita rakastan itsessäni, niitä asioita on hyvä välillä pysähtyä miettimään. Voit tehdä itse saman, eli listaat 10 asiaa, joita rakastat itsessäsi. Esimerkiksi jotain luonteestasi tai ulkonäöstäsi ja käy niitä välillä läpi, iha vain muistutuksena itsellesi. Elät elämääsi vain itseäsi varten et muita. On kyllä pakko myöntää että tämä oli ainakin itselleni hieman vaikeaa, koska helposti ajattelee vain niitä asioita, johin ei ole tyytyväinen. Aikaa listaamiseen meni mutta sain 10 asiaa listattua.

10 THINGS I LOVE ABOUT ME
Olen aina oma itseni.

Hiukset.

Pituus.
Nauran paljon.
Olen päättäväinen.

Yritän aina parhaani.
Olen hyväksynyt itseni sellaisena kun olen.
Olen valmis auttamaan muita.
Olen sosiaalinen.
Olen suorasanainen.



Instagram: Milasutinen
Ask.fm: Milsuuw
Youtube: Milasutinen
Snapchat: Milsuuw

2 kommenttia:

  1. Tosi upea kirjoitus! :) Toi on ihan totta, että itsestään miettii helposti vain niitä huonoja puolia ja hyvät puolet jää huomioimatta.

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana kirjoitus ja ihania asioita oot huomannu itessäs :) Toi että on oma itsensä on aina tärkeetä!
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista