lauantai 14. marraskuuta 2015

PERJANTAI 13. + ASU


Eilen oli taas perjantai 13. pv. Hyvän onnen tai huonon onnen –päivä, jo 3 tänä vuonna. Toivottavasti kaikille teistä eilinen oli hyvän onnen –päivä, koska kukaan ei halua huonon onnen –päivää. En oikein osaa päättää oliko eilinen päivä mulle hyvän vaiko huonon onnen päivä, sillä eilen tapahtui toisi ihania juttuja ja myös niitä ei niin ihania juttuja. Eilinen oli oikeestaan sellainen ”monen onnen päivä” vai miten sen voisi sanoa. Mutta jos näin vähän lyhyesti ”avaisin” mun eilistä päivää.

Siispä mun perjantai alko sillä että menin kouluun 10 ja mulla piti olla koulua 14, mutta pääsinkin koulusta jo 12.35, koska sain kaikki hommat tehtyä valmiiksi mitkä pitikin. Mutta koska kuljen bussilla niin pääsin kotiin vasta hieman ennen 14. Ja sitten aloin kihartamaan hiuksia, koska halusin kokeilla hieman erilaista kiharrustyyliä kuin yleensä. Sitten vaihdoin vaatteet, jonka jälkeen aloin kihartamaan mun äitin hiuksia koska olin luvannut tehdä sen. Sitten parit pikaiset asukuvat ja matka kohti selloa. Sellossa käytiin vaan citymarketissa. Ostin sieltä ihanan huulipunan, joka maksoi 6.95€ Sitten matka jatku kohti stadiin ja väki väheni. Kun päästiin stadiin minä, Janika ja Juuli oltiin hetki ulkona, kunnes mentiin hetkeksi mäkkäriin istumaan. Jonka jälkeen lähdettiin ostamaan leffalippuja, koska vietimme Janikan synttäreitä, jotka ovat kyllä oikeasti tänään mutta eilinen oli parempi päivä mennä leffaan. Mentiin siis katsomaan Paranormal Activity: The Ghost Dimension 2D ,joka alkoi 21.20. Sen jälkeen mentiin Heseen syömän ja Janika tarjosi. Apua en edes muista millon viimeeksi joku olisi tarjonnut mulle ruokaa ja vielä niin että sai itse valita mitä ottaa. Ainiin siis leffaliputkin Janika maksoi. Sitten syömisen jälkeen kierreltiin kauppoja, koska meillä oli monta tuntia aikaa ennen kuin leffa alkoi. Pian leffa sitten alkoikin. Se oli ihan hyvä, ei niinkään pelottava. Siinä oli enemmänkin sellaisia kohtia, joita säikähti. Ja loppu oli vedetty vähä överiksi. Heti kun leffa loppui katsottiin bussit ja lähdettiin kotiin. Olin kotona 00 jälkeen ja lähdin siitä heti sitten Capon kanssa pienelle lenkille, ja oikeestaan melkein heti sen jälkeen rupesin nukkumaan.




Ennen leffaa jaettiin tälläisiä luomukavi -maistias?? pusseja



Takki - Vero Moda
Mekko - Netistä
Huivi - Gina Tricot
Kengät - Timberland

Laukku - Longchamp
Kaulakoru - Gina Tricot?
Kello - Guess
Sormus - Guess 












Instagram; Milasutinen
Ask.fm: Milsuuw
Youtube: Milasutinen
Snapchat: Milsuuw

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti