torstai 21. elokuuta 2014

VIRALLISESTI LUKIOLAINEN

Moikka! 

Päätin tehdä tänään toisenkin postauksen, jossa ajattelin kertoa vähän muita kuulumisia. Koska edellinen postaus ei välttämättä kiinnosta moniakaan.
Monet varmaan on taas ihmetellyt miksi postauksia ei ole tullut, mutta kouluun ja Capon kanssa olemiseen menee vielä paljon aikaa..varsinkaan kun Capo ei ole vielä sisäsiisti. Nykyään mun pöivät menee siinä että herään 5.30 (en tietenkään ihan jokapäivä), laittaudun (syön,puen,meikkan,yms), sitten Capon kanssa lenkille ja siitä kouluun. Koulun jälkeen kotona Capo pitää viedä ulos antaa sille ruokaa, levätä vähän kattoo ehkä vähän telkkarii tai olla koneella tai joskus kavereitten kanssa, sitte illalla taas lenkille Capon kanssa ja sitten suihkuun ja nukkumaan. Niin niissä ei ole oikeen itään erikoista kerrottavaa ja mä oon yleensä koulun jälkeen niin väsynyt etten jaksaisi edes tehä videoita. 

Pakko mainita täälä blogissakin... MÄ OON NYT VIRALLISESTI LUKIOLAINEN!
ilmottauduin siis eilen siihe kaksoistutkintoon, joten mulla alkaa lukio ensi viikolla ja kestää sen 3 vuotta, ellen lopeta lukiota kesken ja jatka vain amiksessa MERKONOMI -linjaa. Eli opiskelen nyt merkonomiksi ja suoritan ylioppilastutkinnon eli minusta tulee ylioppilas (ellen tietysti lopeta lukiota kesken) Mutta tavoitteena olisi ainakin suorittaa lukio tässä samalla. Vaikka osa mun frendeistä on sanonu mulle "sä et tuu pärjäämään siinä" "hyvästi lopuelämä" "sul ei oo enää muuta elämää ku koulu" Mutta mua ei kiinnosta, koska mä haluaisin tosi kovasti päästä ylioppilaaksi, joten toivotaan että se toteutuu. 
Ennenkuin olin ilmoittautunut lukioon ostin jo ekan jakson kirjat, joita valitettavasti ei saanut käytettynä, joten ne piti ostaa uutena.. mut ei kai sille mitään voi.


Eilen oli ihan perus koulupäivä, joten ei siitä mitään erikoista kerrottava, mutta sitten koulun jälkeen tulin kotiin vein koiran lenkille, söin ja sitten mitä ja äiti mentiin Jumboon vähän kiertelee ja sain sieltä sitten pari uutta juttua.

Gina Tricot n.30€
Gina Tricot n.13/kpl
Mango n.13€
Stocmannilta n.16€
Tänään mä on ollu jotenki tosi tosi väsyny, en oo jaksanu tehä paljon mitään. Koulun jälkeen menin Capon kanssa lenkille, leivoin keksejä ja nyt yritän vaa tehä tän postauksen nopeasti ja mennä Capon kanssa taas lenkille, suihkuun ja nukkumaan, koska mua väsyttää nyt ihan liikaa 





Ajattelin laittaa tähän loppuun vielä pari naamakuvaa kesältä, joita en oo vielä missään julkassu :)




2 kommenttia:

  1. Miks haluut ylippilaaks? Aiotko hakeutua ammattiin jossa lukiota tarttee? Entä uskotko pärjääväs hyvin? Mihin lukioon meet?

    VastaaPoista
  2. Sun blogi on parantunu iha sairaasti!! Jatka samaan malliin ja ihania postauksia!!

    VastaaPoista