keskiviikko 6. elokuuta 2014

LOMA LOPPUU

Heippa!

Koska tää on mun viimeinen lomapääivä ja huomenna alkaa koulu niin ajattelin että vosin tehä tälläsen kouluaiheisen postausken jossa näytän miltä mun koululaukku ja sen sisältö näyttää, eli jos kouluaiheinen postaus ei kiinnosta niin sitten kannatta jättää lukematta. Tänään myös ajattelin vaan cillata kotona Capon kanssa, tehdä hyvää ruokaa. 





"Valmistelin" myös muutamia juttuja huomista varten, lähinnä vaan pakkasin laukun valmiiksi että aamulla saisi nukkua niin pitkään kuin mahdollista, koska mun täytyy kuitenkin herätä huomenna 07.00. Oon tällä viikolla yrittäny parannella mun unirytmiä laittamalla herätyksen viimeistään 9, mutta olen joka aamu herännyt aikaisintaan 10 ja se on tosi ärsyttävää koska en haluaisi huomenna myöhästyä koulusta on kuitenki ensimmäinen koulupäivä :D mutta pitää vaan toivoa parasta.
Mutta jos teillä on hyviä ideoita miten saa helposti ja nopeasti itsensä aamulla hereille niin kommentoikaa ihmeessä, toivottavasti niistä olisi mulle apua.










Ajattelin myös että kun monilla muillakin alkaa varmaan lähiaikoina (ellei ole jo alkanut) koulu että voisin laittaa tähän loppuun muutaman asukuvan, jos voisitte saada vähän ideoita omaan koulupukeutumiseen.







1 kommentti:

  1. Tosi kiva postaus! Itteeni aamusin auttaa itse heräämiseen että tallustan unisena vessaan ja laitan hanan päälle, ja pesen kasvot niin kylmällä vedellä kuin vain pystyy! Virkistää aika kivasti! :) voitko tehä jonkun mydayn ku alkaa ny arki? Ja laita jooko caposta kuvia tännekkin! <3

    VastaaPoista