tiistai 5. elokuuta 2014

VIIMEISIÄ VIEDÄÄN

Moikka kaikille!

Viimeisiä lomapäiviä viedään, sillä mullahan siis alkaa ylihuomenna koulu.. Mulla on kauheen ristiriitaset fiilikset, ku tavallaan se on kivaa mennä uuteen kouluun ja tutustua uusiin ihmisiin, mutta toisaalta kyllä mä mielummin viettäisin vielä kesälomaa :) Ärsyttää vaa ku en oo tänä kesälomana paljon mitään muuta tehnykkään ku vaa maannu kotona ja ollu välillä kavereitten kaa, mut eipä sille mitään voi. Ainaki on saanu tarpeeks levättyy ja kerättyy voimia uuteen kouluvuoteen uudessa koulussa. Taino jos ihan tarkkoja ollaan ni oonmä aika paljonki tehny tänäkesänä kuten ollu kavereitten kaa, viettäny kesäiltöja ulkona, shoppaillu, ollu töissä Venäjällä (joka oli ihan sairaan siisitiä,koska sitä ei ihan kaikki 16-vuotiaat elämänsä aikana koe) ja oon mä Suomessaki tehny töitä, sit mä oon tutustunu uusiin mahtaviin ihmisiin, sain mun porukoilta oman koiran..siis oikeesti! kuinka monen vanhemmat ostaa lapselleen koiran :) Että ei tää kesä ihan huono ja tylsä oo ollu. Sainhan mä yksiä maailman isoimpia/tärkeimpiä asioita: uusia kokemuksia ja uusia ystäviä.
Tää viikko on ollu täynnä tekemistä varsinki ku omalla vastuulla on 5kk vanha koira, ja kyllä mä oon tällä viikolla tehny muutaki ku ollu vaa koiran kaa, oon ollu ulkona kavereitten kanssa..että ei mun vika lomaviikko oo menny vaa kotona maatessa! :) En nyt oikeen tiiä mitä muuta tässä vois sanoo, laitan alas vähän kuvia tältä viikolta. 












Tuntuu vaan niin oudolta, että huomenna on mun viimeinen kesälomapäivä 2014 ennen ku koulu alkaa, eikä mul oo huomiseks mitään tekemistä! Mut enköhän mä jotain keksi. 


Käykääs kurkkaamassa ja seurailemassa mua mun sosiaalisissa medioissa:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti