lauantai 2. elokuuta 2014

A BIT FROM YESTERDAY

Moikka! 

Kuten ostikosta voi päätella tulin kertomaan teille vähä eilisestä, koska eilen tuli otettua tosi paljon kuvia tänne blogiin ja toissapäiväinen postaus innosti mua tekemään lisää postauskia...oon ihan innoissani ottanu kameralla kuvia, jotta voisin teille postausken väsätä :) Tähän postaukseenkin on tulossa ruttokaupalla kuvia, koska innostuin niitä eilen vähän ottamaan. Mutta jotta alkuhöpinöistä ei tulisi liian pitkä teksi niin mennä suoraan mun eiliseen päivään ja siihen mitä se sisälsi!

okei alotetaan ihan alusta. Aamu alkoi mukavasti Capo hyppi siinä mun sängyn reunalla iloisesti ja nuoli mun naamaa, ei siinä sitten kauaa voinu maata, kun piti jo nousta ja viedä Capo pissalle, jonka jälkeen annoin sille ruokaa. Seuraavaksi oli pienen lenkin vuoro, jossa epäonnistuin hyvin, sillä Capo ei ollut halukas lenkille torstaisen koiran takia (joka siis yritti komentaa Capoa haukkumalla), joten jätimme perjantai aamulenkin välistä ja päädyimme sen sijaan leikkimään omalla pihalla. Seuraavaksi menin syömään itse aamupalaa.


Aamupalan jälkeen aloin meikkaamaan, pukemaan yms. siinä laittautumisessa menikin yllättävän kauan joten oli jo aika syödä vähän ruokaa. Noin 12.30 mun kaveri tuli tänne katsomaan Capoa ja muutenkin viettämään aikaa, koska viime näkemisestä onkin kulunut jo monta monta viikkoa, miltein 1,5 kuukautta. Siinä me sitten juteltiin ja oltiin ulkona Capon kanssa. Jossain vaiheessa iltapäivällä postista tuli paketti, jossa tuli mun loput koulukirjat, koska mun koulukirjoja ei löytyny mistään kirjakaupasta uutena eikä käytettunä, joten ne piti tilata netistä. Mutta onneksi ne on nyt tilattu, joten onneksi siitä ei tarvitse enää murehtia :)


Hetken mietinnän jälkeen mentiin ulos kuvailemaan, koska mitäs sitä sisällä kun ulkona on niin nätti sää :) Siinä samalla sain myös blogiin pitkästäaikaa vähän naamakuviakin.







Sitten kun ilta tuli ja mun kaveri oli jo lähtenyt kotiin menin Capon kanssa lenkille, koska tarkoitus oli väsyttää Capo nin että se nukkuisi seuraavan yön hyvin, mutta kun päästiin takaisin kotiin Capo alkoi juosta ja hypellä ympäri taloa, eikä se meinannu loppua, kunnes Capo hyppäsi mun syliin ja nukahti siihen..jonka jälkeen kannoin Capon sen nukkumapaikalle ja menin itsekkin nukkumaan. :3 


Tähän loppuun ajattelin laittaa kuvia muutamasta uudesta jutusta mitä oon saanu enkä oo vissiinkään niitä teille näyttäny.












Käykää myös seurailee mua mun sosiaalisissa medioissa :)


2 kommenttia: