perjantai 5. heinäkuuta 2013

TEKSTIÄTEKSTIÄ

Tänään päivä ei alkanut niin mallikkaasti kuin tavallisesti. Jouduin yöllä menemään sohvalle nukkumaan, koska yöllä heräsin joskus 04-05 aikaa siihen kun mulla oli niin paha olo etten tiennyt miten päin pitäisi jatkaa nukkumista, joten siis päädyin sohvalle nukkumaan... siitä mun perhe herätti mut joskus 07 ja ihmettelivät miks mä siinä nukun ja sitte kerroin että oli niin paha olo, että oksennus melkeen tuli :(( Aloin siinä sitten katsomaan jotain nauhotusta ja nukahdin siihen, seuraavan kerran heräsinkin vasta joskus puol 12.
Sitte minä ja äiti päätettiin lähteä kauppaan ja päädyttiin siinä samalla käymään stockmannin outletissa, sieltä tarttu mukaan TÄLLÄNEN. Käytiin me myös ihan ruokakaupassa ostamassa ruokaa :)) Kotiin ku tultiin menin parvekkeelle ottamaan aurinkoa ja lukemaan Miss MIX: iä, jonka olin saanu. Sitte oli ruoka ja me syötiin tortillaa :)) Ruuan jälkeen olin pitkästäpitkästä aikaa Paulan ja Veran kaa, meil oli kivaa vaikkei me tehty mtn erikoista, sieltä melkein suoraan lähdin kohti Kalajärveä, koska lupasin olla Pinjan kaa :) Mekään ei tehty mitään erikoista, kunhan juteltiin ja käveltiin sielä sun täälä, sitte kello tuliki jo jotain 22.35 ja mun oli mentävä kotiin :) Nyt loppu illan aijon vaa datailla ja sillee!

Eiköhän kaikki jutut tältä päivältä ollu siinä :)
TOIVOTTAVASTI JOKU, EES JOKU JAKSO LUKEE TÄN KOKO TEKSTIN! 

Ja nyt niihin kuviin :DDD











Ollaan retui


puspus Mila 

8 kommenttia:

  1. Miks toi sun harmaa paitanen kaveri näyttää kauheen vihaselta tossa kuvassa??:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei mun mielest...mut ilme on tollanen ku siel häikäs :)

      Poista
    2. en oo kyl vihane ;) mut mila, valitsit sit just sen kaikkein "edustavimman" kuvan XD <3

      Poista
  2. Tää oli kiva postaus :) My day ois kiva,ku sun my day on niin parhaita :3

    VastaaPoista
  3. Voisitko laittaa kuvat vähän suuremmiks? Tiedän, et klikkaamalla saa, mutta se näyttäis kivemmalta ja jotenkin ois muutenkin "helpompaa".
    Muuten ihan kiva blogi (:

    VastaaPoista