keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

ASIA ON NYT NIIN

...että mulla ei oo enää kameraa, koska joku otti sen eilen illalla penkiltä johon olin unohtanut sen.
Joten kuvasaldo on vähäinen :((

Mut voisin kertoo vähän siitä ku olin sielä töissä tai siis mitä mä tein siellä: Mä vahdin lapsia, autoin ruuanlaitossa, tein kotitöitä, olin mukana kaupassa, jne. ihan sellasta perus hommaa ei mitenkää erikoista. ja siis olin sielä siis koko maanantain ja tiistaina lähin 14.30 sieltä pois. Maanantaina heräsin joskus 7 aikaan ja siitä se päivä alkokin (eli siis vahdin lapsia, autoin ruuanlaitossa, tein kotitöitä, jne), Tiistaina heräsin 8 ja samat asiat siihen asti kunnes mun piti lähtee. Ei ollu sen erikoisempaa työtä...mulla oli sielä tosi kivaa :)) 

Sitte vielä tiistaista :) Ku olin päässy kotiin laittauduin ja lähin ajaa mopolla Saralle... Me ei tehty oikee mtn, paitsi sitte illasta ku päättettiin että mä meen niille yöks ja nii me mentiin vuokraa filmtown:sta leffa nimeltä Rock of ages, se oli HYVÄ! :) ja sitte me oltiin koneella ja mentiin nukkumaan joskus puol 2 :) ja sitte me herättiin joskus 11 aikaan ja aamulla ei tehty mtn muuta ku katottiin telkkarii, makoiltiin sohvalla ja juteltiin. Sitte äiti soitti mulle 13.26 ja sano että mun pitää mennä kotiin... Ja siinä se päivä sit oliki, koska kotona mä vaan katoin telkkarii, olin koneella ja nukuin :)

Tähän loppuun viel joku random kuva musta vuodelta 2012 :) 



pssst... Oon menos huomen stadiin, jos satutte näkee tulkaa moikkaa <333

14 kommenttia:

  1. etkö voi ostaa uutta kameraa niillä sun ripari rahoil?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpää.... muuten blogi vaa huononee

      Poista
    2. siis kyl mä aijon ostaa uuden kameran täs lähiaikoina, koska haluun kameran mukaan sinne espanjaan, Mut niist ripari rahoist tulee mulle kans käyttöraha sinne espanjaan :))
      Mut joo uus kamera on hankinnassa :DD

      Poista
  2. Mikä kamera sulla oli ja harmi ku se vietiin :/ Etkö voi ottaa kännykällä kuvii? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. canon ixus...niimpä :( No sit ne ei ois kauheen hyvä laatusii :/

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Ei oo pakko lukee/kattoo jos kerta on tylsä blogi ;)

      Poista
  4. Käytä sitä sun vanhaa kameraa? Siis sitä canon ixus..ku eks sä nyt ollu kuvaillu jollai panasonic lumix kameral?...mut harmi ku se vietii :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis se canon ixus pöllittiin ja se panasonic lumix ei oo mun mut oon vaa lainaillu sitä sillon tällön! niimpä :(

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    3. eikäää :( jospa sä saisit pari kertaa lainata sitä kameraa et voisit tehä videit!! ;)

      Poista
    4. siis mä käytän tätä järkkärii siihe asti kunnes saan uuden kameran ;) Et kyl mä niit videoit saan tehtyy! :DD

      Poista
  5. Ootko töissä kaupassa vai mis ?

    VastaaPoista